Franchisen bij Hubo
Word jij Hubo franchisenemer?
Hubo staat sterk, de formule en strategie zijn duidelijk en doelgericht en de landelijke merkbekendheid en waardering blijven groeien. De nieuwe huisstijl maakt dat Hubo gezien mag worden, het stoffige is eraf en dat zal de consument weten! Een vernieuwde folder, het kwartaalmagazine, webshops, verschillende social media kanalen, workshops en de prachtig nieuwe winkelinrichting laten zien wat Hubo in huis heeft. Vakmanschap, service en persoonlijk contact, daar staat Hubo voor. Specialist in maatwerk, veiligheid, comfort en onderhoud. #Hubohelpt.
Hubo biedt haar franchisenemers niet alleen ondersteuning op het gebied van inkoop, maar ook marketing (folders, website, promotiemateriaal etc.), winkelautomatisering, databeheer, finance (centraal factureren etc.), social media en trainingen.
Groeiende markt
21% van de Nederlanders besteedt momenteel klussen uit, er wordt een groei naar 26% verwacht. Met name de doelgroepen ouderen (langer zelfstandig wonen) en de starters op de woningmarkt (geen affiniteit, geen tijd geen zin in klussen) vallen op. Hubo ondernemers zijn in staat deze kans in de markt optimaal te benutten met de combinatie van een fysieke winkel, online ondersteuning en advies en montage aan huis.
Wat verwachten wij van de Hubo ondernemer?
Je hebt een eigen visie op het ondernemerschap en ziet 101 kansen voor je lokale markt. Je bent flexibel, schrikt niet terug voor vernieuwing en hebt plezier in het coachen en aansturen van je team. Er zijn 3 eigenschappen, die iedere Hubo ondernemer in huis moet hebben: je bent resultaatgericht, klantgericht en werkt graag samen. Aantoonbare affiniteit met de doe-het-zelf branche is uiteraard een belangrijke pré. Je beschikt over bedrijfseconomisch inzicht en hebt een opleiding op MBO- of HBO-niveau.
Succesvol ondernemen doe je dus samen met Hubo!
- Uniforme en consistente winkelformule
- Een sterk gecentraliseerde inkoop om de beste condities te verkrijgen
- Een efficiënte backoffice
- Succesvolle retailers die nadrukkelijk aanwezig zijn binnen hun markt
- Een hoog kennisniveau binnen alle geledingen
- Volledig geïntegreerde communicatie- en multimediacampagnes