Jonge ondernemers bloeien op bij New York Pizza
New York Pizza blijft groeien en zet nu ook in op kleinere plaatsen, waar minder concurrentie is en de kans op succes groot. Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer bij New ...
Le Pain Quotidien wil verantwoord groeien
Op een rustige en verantwoorde manier groeien. Dat is de filosofie van Le Pain Quotidien, een keten van bakkerij/restaurants die zich toelegt op eerlijke en ambachtelijke producten. De liefde ...
De ingrediënten voor succesvol ondernemen bij Le Pain Quotidien
In dit artikel vertel Kris Potemans over zijn ervaring als franchisenemer bij Le Pain Quotidien en geeft hij persoonlijk advies aan kandidaten die overwegen franchisenemer te worden bij deze innovatieve, ...
De voordelen en bijzonderheden van het ‘liefdesmerk’ Le Pain Quotidien
In het artikel ‘Franchisenemen bij Le Pain Quotidien; een formule vol puurheid, passie en plannen’ vertelde Kris Potemans, franchisenemer van Le Pain Quotidien in Leuven, over de manier waarop hij ...
Franchisenemen bij Le Pain Quotidien; een formule vol puurheid, passie en plannen
Kris Potemans is al bijna 30 jaar franchisenemer van Le Pain Quotidien in Leuven, België. Wars van de opkomst van bewerkt voedsel en onder de indruk van de kwaliteit, eenvoud en ...
Le Pain Quotidien introduceert cannabisbrood
Le Pain Quotidien heeft een opmerkelijke stap gezet met de introductie van hun nieuwste innovatie: cannabisbrood. Dit baanbrekende product wordt gepresenteerd als hun meest ecologische brood tot nu toe. Ontwikkeld ...
Franchisekansen bij Le Pain Quotidien
Arne Altmann is Managing Director bij Le Pain Quotidien. “Als een potentiële franchisenemer zich meldt, doen we eerst een telefonisch interview. Als we een eerste klik hebben en we ...