Spare Rib Express zegt etiquette vaarwel in nieuwe campagne
Met de nieuwe merkcampagne ‘Let It Rib’ zet Spare Rib Express in op de bewezen succesfactoren van effectieve reclame; verleiding, herkenbaarheid en een flinke dosis humor. De campagne is bedoeld ...
“Chocolade en Corona, het begint beide met een C”
Quetzal de Chocoladebar en Corona hebben niets meer gemeen dan de C van Chocolade. De twee huidige vestigingen van Quetzal in Nederland hebben net als de gehele horeca in Nederland ...
Quetzal Nederland gaat samenwerking aan met Sure Finance
Quetzal Nederland gaat samenwerken met Sure Finance en maakt het financieren voor startende franchisenemers daarmee een stuk eenvoudiger. Nieuwe samenwerking Op 14 januari hebben Quetzal Nederland en Sure Finance hun samenwerking ...
Quetzal de Chocoladebar opent twee nieuwe vestigingen
Franchiseformule Quetzal de Chocoladebar opent in maart 2018 twee nieuwe vestigingen in Groningen en in Wageningen. Quetzal streeft 15 tot 20 vestigingen te hebben in Nederland aan het einde van dit jaar. Op ...