Franchiseformule De Beren lanceert tijdens het EK zijn eerste tv-commercial. Er wordt samengewerkt met commentator Sierd de Vos en oud-voetballer John de Wolf.
Eerste De Beren tv-commercial
De tv-commercial is ontwikkeld door het marketingteam van De Beren. Marjolein Mens, Marketingmanager bij De Beren, vertelt hier meer over. “Het afgelopen jaar was ook voor ons aanpoten, maar toch zijn we niet bij de pakken neer gaan zitten. Integendeel! We hebben met een team hard gewerkt aan campagnes voor de nabije toekomst en de EK-campagne staat als eerste op de lijst. Voor deze campagne werken we voor het eerst samen met twee BN’ers en breiden we onze communicatiemiddelen uit naar nationale televisie. Hier is geen reclamebureau aan te pas gekomen. Een campagne waar we nu al trots op zijn!”.
Oranje Burger
Op 5 juni openen de restaurants weer. De tv-commercial is vanaf 7 juni te zien op Ned 1, 2 en 3 en maakt onderdeel uit van de EK-campagne. In de tv-commercial staat de Oranje Burger centraal. De burger, met 100% rundvlees en cheddar op en over de burger, is gecreëerd door chef Sander Waas. Zelf is Sander van jongs af aan fan van John de Wolf. Hij geeft aan enthousiast te zijn dat de oud-voetballer achter zijn burger staat.
[box]Ontvang gratis meer franchise informatie over De Beren![/box]
Oeps! We konden je formulier niet vinden.