Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Franchisen is hot: net als de Spicy Chunks van Bufkes

Bufkes, bekend van de Bourgondische broodjes, vierde onlangs een smakelijke mijlpaal! Het broodje Spicy Chunks, de nieuwste special, ging al na enkele weken voor de 10.000ste keer over de toonbank. De gelukkige klant werd feestelijk verrast in Blerick. Extra bijzonder is dat de overhandiging van de prijs werd gedaan door de jongste franchisenemer binnen de formule: Charlotte van den Hombergh (24). Haar verhaal laat zien dat franchising allesbehalve stoffig is en dat ook jonge ondernemers hier kansen kunnen pakken.

Bufkes: Bourgondisch genieten met Limburgse roots

De franchiseformule Bufkes, ontstaan in Maastricht, is al jaren een vertrouwde naam in Zuid-Nederland. Met ambachtelijke broodjes en een duidelijke positionering als ‘Bourgondisch, maar snel’ weet de keten zich te onderscheiden van de bekende broodjeszaken. Inmiddels zijn er ruim 40 vestigingen, vaak gevestigd in drukbezochte winkelcentra of op stationslocaties.

De introductie van de Spicy Chunks, een pittig broodje met langzaam gegaarde varkenssteak bleek een schot in de roos. Een groot compliment voor de formulemanagers en productontwikkelaars van Bufkes, die dit broodje met zorg hebben samengesteld. De spicy chunks zijn namelijk huisgemaakt in hun eigen keuken, iets waar ze trots op zijn!

Charlotte (24): van bijbaan naar eigen zaak

Charlotte van den Hombergh begon haar carrière bij Bufkes als bijbaan naast haar studie. “Ik stond achter de counter, maakte broodjes en hielp klanten. Maar al snel begon het te kriebelen: ik wilde méér,” vertelt ze. Toen Bufkes een franchisenemer zocht voor de vestiging in Blerick, greep Charlotte haar kans.

“Het was spannend, natuurlijk. Maar ik kreeg goede begeleiding vanuit de formule, en ik kende het product en de klant al. Daardoor voelde het als een natuurlijke stap,” zegt ze. Inmiddels runt Charlotte haar zaak met veel plezier én succes. “Ik sta nog steeds op de vloer, maar nu bepaal ik zelf de koers. Dat is het mooie aan franchising: je bouwt aan je eigen onderneming, maar je staat er niet alleen voor.”

Op naar de volgende mijlpaal

Met 10.000 verkochte Spicy Chunks én een nieuwe generatie ondernemers aan het roer, bewijst Bufkes dat innovatie en verjonging hand in hand gaan. Charlotte’s verhaal inspireert: ook als jonge ondernemer kun je vandaag al bouwen aan je eigen zaak – mét een sterk merk achter je.

Heb je vragen of wil je meer weten over franchisen bij Bufkes? Neem contact met ons op!

Ontvang gratis meer informatie over Bufkes

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

Bufkes