Sterkere formuleontwikkeling en slimmere groei van franchiseformules met data gedreven locatie-analyse
Bij het werven van nieuwe franchisenemers draait alles om inzicht. Inzicht in waar kansen liggen, waar doelgroepen zich bevinden en hoe exclusieve gebieden zo vormgegeven kunnen worden dat dit zowel ...
1.400 Shell-snellaadplaatsen bij GAMMA en Karwei
In 2022 beginnen Shell en Intergamma met de bouw van 1.400 snellaadplaatsen bij 380 bouwmarkten van Intergamma in Nederland en België. Klanten die met een elektrisch voertuig komen kunnen genieten van het gemak ...
Starbucks gebruikt nieuw koffieconcept
Starbucks komt met een nieuw koffieconcept. Het nieuwe concept is een zelfbedieningsautomaat ‘Self-Serve’ waarbij het mogelijk is om zowel warme als (ijs)koude dranken te krijgen. De nieuwe automaat van ...
Shell introduceert ‘Shell Café’
Shell heeft maandag 19 april jl. een nieuw concept uitgerold. Het eerste ‘Shell Café’ is geopend langs de A16 bij Hendrik-Ido-Ambacht. Niet alleen het interieur maar ook het assortiment is veranderd. ...
Top 5 waardevolste Nederlandse franchisemerken
Uit de rangschikking van de Top 30 waardevolste Nederlandse merken komen zes franchiseformules naar voren. Deze Top 30 is samengesteld door onderzoeksbureaus WPP Group en Kantar Group. Grootschalig onderzoek De merkwaarden van ...