Maandag 3 oktober jl. heeft Flynth een nieuw logo aangekondigd. De verandering werd vrijdag 30 september tijdens het Flynth Festival openbaar gemaakt. Doormiddel van een sensationele led-lichtshow én animatie zijn alle medewerkers van Flynth op de hoogte gebracht. Het logo wordt in de toekomst voor alle communicatie-uitingen en applicaties ingezet.
De kenmerkende blauwe kleur in de merkstijl van Flynth is verfrist. Bij het logo zijn de zware hoofdletters van vroegere statuur, vervangen door elegante en herkenbare letters voor Flynth op een manier die kwaliteit uitstraalt. Het oude onderschrift ‘adviseurs en accountants’ komt niet meer terug in het logo zodat de naam Flynth maximale aandacht en impact krijgt.
“Het nieuwe logo markeert de visie op de toekomst van Flynth. Het benadrukt ook de integratie van Acconavm en Astrium. Het nieuwe logo is het symbool voor Flynth als een kwalitatieve, betrokken en inspirerende organisatie voor al haar klanten en medewerkers,” aldus Bas Hidding, voorzitter van de raad van bestuur.
Daarnaast is afgelopen maandag de rebranding van Acconavm naar Flynth in werking gezet en zal het nieuwe logo van Flynth op alle locaties van Flynth zichtbaar worden.