Digitalisering, innovatie en aanpassen. Deze woorden komen steeds vaker voor als je het hebt over ondernemen. Dankzij Corona is bezorging voor veel franchise organisaties het nieuwe normaal geworden, daarnaast blijft de e-commerce branche nog steeds groeien.
Verandering is altijd een lastige stap, zeker als het onverwachts en snel moet gebeuren. Corona is de katalysator geweest voor een hoop veranderingen zoals de enorme groei van bezorging. Hierdoor moesten veel franchiseorganisaties innoveren op het gebied van bezorging en het mogelijk maken tot verkoop van de producten zonder een fysieke locatie. Dankzij Corona is de omzetgroei van de totale E-commerce gestegen naar €7 miljard. In de food-delivery branche zijn de bestedingen binnen de E-commerce zelfs met 82% gestegen. SimplyDelivery biedt een kassasysteem dat naadloos aansluit op de toekomst van E-commerce voor franchiseformules.
Beheer de groei van jouw franchiseformule
Als hoofdkantoor of ondernemer wil jij een helikopterview hebben over je verschillende franchise vestigingen. Met het systeem van SimplyDelivery kan dit. Dankzij dit systeem is er altijd toegang tot alle franchisewinkels. Hierdoor is alles centraal aan te passen voor één of meerdere vestigingen, denk hierbij aan het toevoegen van artikelen en prijzen, het aanmaken van vouchers, het aanpassen van afbeeldingen en nog veel meer.
Ook voor het bezorgproces van jouw franchise organisaties biedt SimplyDelivery de perfecte oplossing. Dankzij de integratie van verschillende bezorgportalen komen alle bezorgbestellingen binnen in 1 overzicht. Ook biedt SimplyDelivery een drivers app. Binnen de app kunnen ritten worden ingepland voor bezorgers en doordat het systeem alles opslaat kan jij als franchisegever in de gaten houden hoe effectief het bezorgproces binnen elke vestiging is.
Bovendien is het systeem vanuit ieder besturingssysteem en op ieder soort apparaat te gebruiken. Hierdoor maakt het niet uit waar je bent of wanneer je gegevens zoals statistieken en voorraden wilt vergelijken. Het enige wat je nodig hebt is internet!
Door het centraal beheer die je hebt via het systeem kost het weinig inspanning en tijd om relevante informatie te generen voor je franchise formule. Dit zorgt voor een solide basis om te kunnen groeien. Door duidelijk in kaart te hebben welke winkels ‘’gezond’’ zijn en welke vestigingen meer aandacht vragen, kunnen problemen in een vroeg stadium gesignaleerd en opgelost worden.
SimplyManage – Franchisebeheer
Het franchisebeheer van SimplyDelivery biedt een centraal systeem. Binnen het franchisebeheer heb je een aantal functies met betrekking tot de verschillende franchiselocaties. Deze functies zijn:
- Artikelen, prijzen en afbeeldingen kunnen gemakkelijk toegevoegd worden voor elke franchise vestiging.
- Met ons intuïtieve systeem kan je binnen één uur een nieuwe franchise vestiging toevoegen.
- Leveringsgebieden kunnen vergeleken worden om overlapping te identificeren.
- Realtime statistieken en winstgevendheid in één opslag zien. Bovendien zijn de gegevens ook per vestiging te vergelijken.
- Duidelijke overzichten zodat je gemakkelijk de omzetten, levertijden en personeelskosten kan vergelijken
- Mogelijkheden voor klantbinding zoals kortingen, acties en vouchers.
Een aantal succesverhalen waar SimplyDelivery aan mocht bijdragen zijn:
De Beren:
De Beren heeft eind 2021 een heel nieuwe huisstijl gepresenteerd. SimplyDelivery heeft meegeholpen aan het realiseren van hun nieuwe huisstijl op de webshop. Lees hieronder het verhaal van De Beren.
De Beren: ‘’Sinds december 2020 maken zowel de bezorgberen als de Beren restaurants gebruik van SimplyDelivery. Als organisatie wilden wij graag een extra stap zetten om de efficiëntie in de bezorging te verbeteren. De voorbereiding van de overstap was perfect geregeld. Het traject is sneller verlopen dan we vooraf hadden kunnen inschatten en we zijn zeer blij dat we deze overstap hebben gemaakt.
De webshop die SimplyDelivery voor ons gemaakt heeft, sluit naadloos aan op onze wensen. SimplyDelivery denkt altijd mee over nieuwe mogelijkheden en heeft zelfs in de korte tijd dat wij zijn aangesloten al meerdere nieuwe features ontwikkeld waardoor wij als bedrijf onze processen verder kunnen optimaliseren en de klantbeleving optimaal kunnen maken.’’
burgerme:
burgerme is een ander succesverhaal waar SimplyDelivery aan mocht bijdragen. Lees hieronder het succesverhaal van burgerme Nederland.
burgerme: ‘’Wij, burgerme Nederland, werken al sinds 2018 samen met SimplyDelivery. SimplyDelivery is een cloud gebaseerd systeem waar vanuit goed de controle kan worden gehouden voor een professionele uitrol van een food delivery franchiseformule zoals burgerme.
Wij wisten dat burgerme Duitsland al vanaf de start bij SimplyDelivery betrokken was, en dat er reeds kennis en ervaring aanwezig was aangaande dit oorspronkelijk Duitse systeem. Wij zagen vooral ook de logische opbouw van het systeem, zoals je ook een gerecht opbouwt; het begint met de grondstoffen, met de grondstoffen maak je de recepturen, en met de recepturen maak je de eindproducten en de toppings. Uiteraard is alles met de achterliggende informatie onderbouwd zoals; voedingstoffen, allergenen en ingrediënten.
Wij zijn blij dat wij de overstap destijds gemaakt hebben, en dat wij nu beschikken over een stabiel systeem met veel controle en mogelijkheden en waarmee een continue uitbouw van onze franchise in de toekomst zonder veel problemen kan verlopen.’’
Wilt u meer weten over het franchisebeheer van SimplyDelivery? Ga naar www.get-sides.nl.