Jamin en Deliveroo testen samenwerking

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Snoepwinkelketen Jamin en bezorgingsdienst Deliveroo gaan een online test doen. Deze test houdt in dat klanten zelf snoepzakken kunnen samenstellen, die vervolgens bezorgt zullen worden. Daarmee speelt Jamin in op de online food markt en op de trend van “pick & mix”. De pilot hiervan zal in Amsterdam starten.

“Het bestellen van de leukste en lekkerste snoep en meteen laten bezorgen bij je thuis, op een feestje of op je werk is een logische stap. Ons product is vaak impuls aankoop en dus iets van ‘right here, right now’, vertelt directeur Maarten Steinkamp. “Daarnaast geeft dit een extra dimensie voor ons winkelnetwerk en dus onze franchisers. Die profiteren direct mee. Wij hebben bricks, Deliveroo de clicks”, aldus Mathieu de Lophem, General Manager Deliveroo Benelux.

Keuze

De consument zal kunnen kiezen uit 30 smaken schepsnoep, dit zal vanaf 250 tot 1000 gram te bestellen zijn via Deliveroo. De pilot zal dienst uit maken als een ‘bestelwinkel’ hier zal het personeel tijdens de openingsuren van 10:00 tot 22:00, bestellingen afhandelen van klanten. Begin 2019 zal geëvalueerd worden hoe de pilot is verlopen.

“De samenwerking met Jamin is een waanzinnige aanvulling op het portfolio van Deliveroo. Ons doel is altijd om íeders favoriete eten te kunnen bezorgen. En wie houdt er nou niet van snoep? Dan is er voor Deliveroo geen betere partner te bedenken dan Jamin – de grootste zoetwarenspecialist van Nederland. Bij een succesvolle pilot zullen we het assortiment en de bezorglocaties verder uitbreiden”, aldus De Lophem.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-season-art-class