Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Nieuw in franchise: Gangnam Chicken

Gangnam Chicken is specialist in Korean streetfood. En niet zonder succes: op Uber scoort de formule maar liefst een 4,8 uit ruim 30.000 reviews. Volgens oprichter Zwi Ehrlich komt maar liefst 60% van de klanten telkens terug.

Gangnam Chicken is vijf jaar geleden opgezet door drie vrienden die elkaar in Amsterdam ontmoetten en geïnspireerd werden door de streetfoodcultuur in Seoul, gecombineerd met authentieke Koreaanse smaken en een moderne twist. Nu zijn er drie vestigingen en komen er maandelijks 15.000 bestellingen binnen.

Optimaliseren van de formule

“De eerste vestiging, aan de 1e Helmerstraat in Amsterdam was al na drie maanden een groot succes. Daarna volgende nog een extra vestiging in Amsterdam en nog één in Den Haag”, vertelt Ehrlich. “We hebben er bewust voor gekozen om niet nog meer vestigingen te openen. Eerst wilden wij de formule tot in detail optimaliseren. Het begint natuurlijk met de kwaliteit van het eten, dat zat gelukkig van meet af aan al goed. Er komt echter nog zo veel meer bij kijken, denk aan inkoop, logistiek, bedrijfsvoering, marketing, et cetera. Gangnam Chicken staat nu als een huis, nu zijn wij klaar voor expansie.“

Hoge marges

Gangnam Chicken bevindt zich op een zichtlocatie, dat kan in een woonwijk zijn maar ook dicht tegen het centrum aan. Omdat alle menu items centraal worden aangeleverd is er minder oppervlak en minder personeel in de keuken nodig. Hierdoor zijn de marges relatief hoog.

Gangnam Chicken franchisenemer worden?

Ben je een ambitieuze ondernemer die zich oriënteert op food? Heb je al ervaring met food en horeca? Kun je investeren en zoek je naar een goed rendement? Interesse? Neem dan snel contact met ons op.

 

 

Ontvang gratis meer informatie over Gangnam Chicken

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

Gangnam Chicken

×