In 2024 heeft Spare Rib Express een frisse huisstijl geïntroduceerd die het merk naar een nog hoger niveau tilt. Met subtiele aanpassingen aan het logo en het kleurenpalet van geel, zwart, wit en een vleugje rood, wordt de uitstraling en merkherkenning van de bezorgformule versterkt. De vernieuwingen zijn al zichtbaar op de website, app, verpakkingen, het hoofdkantoor en het wagenpark.
De nieuwe huisstijl benadrukt de hernieuwde positionering van Spare Rib Express. ‘We willen iedereen laten genieten van onze heerlijke gerechten, zonder enige terughoudendheid. Dit sluit naadloos aan bij onze visie om mensen overal en altijd te laten genieten van onze premium gerechten’ aldus Ralf Wijnveldt, Head of Marketing. ‘Wat Spare Rib Express uniek maakt zijn de dagverse gerechten, zelfgemaakte sauzen en zorgvuldig geselecteerde ingrediënten die zorgen voor een intense smaakervaring.
LET IT RIB
campagne‘Onze nieuwe campagne “LET IT RIB” moedigt mensen dan ook aan om zich volledig over te geven aan het genot van spareribs. Of je ze nu als voorgerecht of hoofdgerecht eet, met bestek of met je handen, bij Spare Rib Express mag je je helemaal laten gaan’, aldus Ralf Wijnveldt. Met deze revitalisatie is Spare Rib Express klaar voor de toekomst.
Interesse gewekt?
Franchiseformule Spare Rib Express ziet nog meerdere ondernemerskansen in onder andere Zuid-Holland, Overijssel, Brabant en Limburg. Ben jij geïnteresseerd in een eigen onderneming? Neem geheel vrijblijvend contact op voor meer informatie