Het gerenommeerde familiebedrijf Rousseau Chocolade breidt uit met de opening van drie nieuwe winkels. De nieuwe vestigingen openen in samenwerking met de Full Service Centra van Wereldhave. Deze samenwerking markeert een belangrijke stap in het uitbreiden van het vers aanbod voor bezoekers van Wereldhave’s centra en benadrukt de strategische focus op het creëren van verrassende winkel- en belevingsomgevingen.
Familiebedrijf Rousseau Chocolade, bekend om zijn ambachtelijke chocolade en verfijnde lekkernijen, zal aanwezig zijn in de Full Service Centra Koperwiek (100m2), Eggert (85m2) en in Cityplaza Nieuwegein (95m2). Waarvan de eerste winkel, in Capelle a/d IJssel, al op 22 november opent. Guido Rousseau, eigenaar van Chocolatier Rousseau, licht de keuze voor deze locaties toe:
“Wereldhave’s Full Service Centra bieden een unieke combinatie van winkelen, ontspanning en beleving. Bij ons kan je terecht voor unieke wensplaten of chocolatabletten met eigen tekst tot een speciaal aanbod chocolade tijdens de verschillende feestdagen. Vandaar dat de Wereldhave centra naadloos aansluiten bij onze visie om klanten niet alleen betaalbare ambachtelijke chocolade aan te bieden, maar ook een onvergetelijke winkelervaring te creëren.”
Met deze uitbreiding zet Chocolatier Rousseau een volgende stap in het vergroten van zijn landelijke aanwezigheid, waarbij de focus blijft liggen op ambachtelijke, betaalbare chocolade cadeaus met een ruim assortiment aan producten.
Een goede match
De samenwerking tussen Wereldhave en Rousseau is gericht op het versterken van de dagelijkse bezoekerservaring. Chocolatier Rousseau biedt een breed assortiment met meer dan 35 soorten bonbons, unieke chocolade wensplaten en verrassende chocoladecadeaus, die perfect past bij de dynamische en verrassende winkelomgevingen van Wereldhave centra.
“We zijn verheugd om Chocolatier Rousseau te verwelkomen in onze Full Service Centra,” zegt Doris Slegtenhorst, CCO Wereldhave Nederland. “Deze samenwerking onderstreept onze ambitie om onze centra te transformeren tot bestemmingen waar bezoekers meer vinden dan alleen winkelen – van ambachtelijke lekkernijen tot een simpel kopje koffie.”