Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

WASBAR start samenwerking met wasmiddelproducent Seepje en plant nieuwe vestigingen in Nederland

WASBAR, het concept waar je lekker eten kunt combineren met een wasje draaien, heeft ambitieuze plannen. Zo wil deze franchiseformule in verschillende grote steden in Nederland nieuwe vestigingen openen. Om dit kracht bij te zetten, starten ze ook een samenwerking met Seepje, fabrikant van milieuvriendelijke was- en reinigingsproducten.

De nieuwe strategische samenwerking tussen WASBAR en Seepje is meteen zeer concreet. Alle WASBAR-vestigingen in België zullen vanaf heden enkel nog wassen met de producten van Seepje. De producten zullen bovendien gratis ter beschikking gesteld worden aan alle wasklanten. ‘Seepje is een regelrechte pionier met zijn lijn van ecologische wasproducten. Bij WASBAR zijn we ons bewust van de klimaatuitdagingen die voor ons liggen. Als merk dragen we de ecologische waarden zeer hoog in het vaandel. Een partnership met een ecologisch verantwoord wasproduct als Seepje lag voor de hand. We zijn dan ook zeer enthousiast over deze samenwerking.’ aldus Julie Scheipers, Strategic Business Developer van WASBAR.

WASBAR kondigt meteen officieel aan dat ze klaar zijn om nieuwe filialen te openen in Nederland. Er waren eerder al plannen voor uitbreiding over de grens, maar met de uitbreidingsplannen naar Nederland wordt het meteen ook zeer concreet. ‘Momenteel zijn we zeer actief op zoek naar gemotiveerde franchisepartners om het succesverhaal van WASBAR ook in Nederland groot te maken. We zijn overtuigd dat de franchiseformule van WASBAR net als in België ook in de smaak zal vallen op de Nederlandse markt. Onze ambitie is om tientallen filialen te openen in Nederland de komende jaren. De samenwerking met Seepje biedt ons ook daar kansen. Als van origine Nederlands merk kennen ze de Nederlandse markt perfect en dit geeft ons uiteraard inzichten,’ vertelt Scheipers.

Seepje deelt het enthousiasme bij de nieuwe samenwerking. ‘Naast mooie doelen stellen in onze keten, is Seepje ook continu op zoek naar verfrissende producten en samenwerkingen, met een speels en inspirerend haakje. Zo kwamen we bij WASBAR terecht: de plek bij uitstek voor een lekkere hap met vrienden, een eerste date of een koffietje tijdens je was. En, met een focus op duurzaamheid. A match made in heaven! Samen met WASBAR zet Seepje de toon voor een stralende toekomst!’ aldus Jasper Gabriëlse, mede-oprichter van Seepje. Seepje is het eerste Fairtrade was- en poetsmerk van Europa, B Corp gecertificeerd én super sociaal voor alle partners in de keten. De wasproducten bestaan uit 99,8% natuurlijke ingrediënten.

WASBAR zoekt momenteel nog potentiële franchisepartners voor haar uitbreidingsplannen. Neem vandaag nog contact op via onderstaand formulier.

Wil je alvast meer weten over de franchisekansen van WASBAR? Bekijk dan de presentatie pagina van WASBAR voor meer informatie van deze succesvolle formule.

Ontvang gratis meer informatie over WASBAR

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef

Meer informatie over franchisen bij

WASBAR

×