Cafetaria formule BB Kitchen wil meer naams- en merkbekendheid. Om die reden gaat de keten uit Tiel een samenwerking aan met de jonge influencer UberQuin uit Zeist. De vlogger is bekend van YouTube, TikTok en Instagram waar hij video’s over zijn leven vertoont. Alleen al op Instagram heeft hij meer dan 660.000 volgers. Franchisegever Sheng Chen is erg blij met de samenwerking: “Het is natuurlijk geweldig dat zo’n nationale bekendheid zijn naam wil verbinden aan onze formule.“
UberQuin reikt prijs BBK ondernemer van het jaar uit
De aftrap daarvoor was op de jaarlijkse formulebijeenkomst op 27 november jl. in Schiedam. Aan vlogger UberQuin was het de eer om de prijs ‘BBKitchen ondernemer van het Jaar’ uit te reiken. De ondernemers Fanny, Ko en Xiaojun van de vestiging in Voorthuizen waren de gelukkigen die de onderscheiding in ontvangst mochten nemen. De prijs is het resultaat van hun goede ondernemersprestaties en de zeer positieve ervaringen van mystery guests.
Van 32 naar 45 zaken
Op deze feestelijke dag en druk bezochte jaarvergadering werd teruggekeken naar het succesvolle jaar 2023. Ook maakten de formule-eigenaar Sheng Chen en formulemanager Antoon Augustinus de plannen voor 2024 bekend. De formule die nu 32 zaken in Nederland heeft, wil in 2024 uitbreiden naar 45 vestigingen. Franchisegever Sheng Chen: ‘De bedoeling is dat we vooral in de grote steden en in de Randstad verder uitbreiden.’ Daarnaast zijn er plannen voor het oprichten van een franchiseraad en het toevoegen van nieuwe producten.
De rol van vlogger UberQuin
Om hun plannen te kunnen realiseren zal vlogger UberQuin hen daarbij helpen. Met zijn vele volgers kan hij meer naams- en merkbekendheid genereren. Zo zal hij content gaan maken voor het TikTok-kanaal van BB Kitchen. Daarnaast komt er een miniserie waarin de vlogger meekijkt in het leven van een BB Kitchen-ondernemer.