Belcentrale is onlangs overgenomen door investeerder Techone. Door de overname is de naam van Belcentrale veranderd in Digihero en de bekende huisstijl is nu anders. De directie en de CFO zijn ook vervangen. Karim Bourjila zal voortaan leiding geven aan Digihero.
Verandering door overname
Belcentrale is een ICT-partner van MKB bedrijven met een ICT-vraagstuk, dit blijft hetzelfde onder de naam Digihero. Er veranderen een paar dingen: “Het nieuwe merk zal zich meer gaan richten op het geven van een goede service en persoonlijke relaties. Elke klant krijgt een eigen accountmanager, waar ze met al hun vragen of opmerkingen terecht kunnen’’, zegt CEO Karim Bourjila. Karim Bourjila ziet de overname als een grote kans: ‘’Door aan te sluiten bij Techone krijgt Digihero toegang tot kennis en kapitaal om haar dienstverlening verder uit te breiden en haar klanten nog beter van dienst te zijn.”
Strategie
Volgens de directie van Techone past de overname van Belcentrale binnen de strategie van de onderneming: “We hebben de ambitie om de komende jaren uit te groeien tot een leidende onderneming op de Nederlandse markt in de sectoren IT-infrastructuur, telefonie en beveiliging. De overname van Belcentrale past bij onze doelstelling.”
Over Digihero
Digihero biedt VoIP-telefonie, internet, maar ook kassasystemen en pinoplossingen aan. Digihero zorgt ervoor dat de ICT op orde is waardoor franchisenemers zich kunnen focussen op hun vak. De toeleverancier blijft zich ontwikkelen op ICT-gebied en zorgt voor een up-to-date toekomst.