Dankzij de enorme groei en professionalisering van de organisatie krijgt de horecaformule De Beren een nieuwe uitstraling. De beer in het gele logo maakt plaats voor een eigentijds petrol kleurig logo met een messing beer.
Tijdens een rebranding event van De Beren werd het nieuwe logo aan franchisenemers en medewerkers gepresenteerd. Het vernieuwde logo werd vertoond door de eigenaar Ad Schaap samen met Beren-ambassadeur John de Wolf.
“Het werd tijd om onze huisstijl net zo eigentijds te krijgen als de vestigingen. De focus ligt nu op kwaliteit en dat moet het logo uitstralen,” aldus Marjolein Mens marketing manager.
Franchisen bij De Beren
De Beren is een franchiseorganisatie met als doelstelling de komende jaren landelijke dekking te bereiken. Om deze groei te realiseren zijn De Beren op zoek naar enthousiaste franchisenemers. We zoeken ondernemers met leidinggevende capaciteiten, administratieve vaardigheden en kennis van de lokale markt. Als franchisenemer bij De Beren voel jij je thuis binnen een jonge en ambitieuze organisatie.
[box]Ontvang gratis meer franchise informatie over De Beren bezorgrestaurants![/box]
Oeps! We konden je formulier niet vinden.