Franchiseformule eazie mag zichzelf de ‘Beste Fastservice formule van Nederland’ noemen. In het GfK Out of Home Formule Rapport 2019 dat op 27 juni jl. verscheen, is de healthy foodformule de grote winnaar in de categorie ‘Fastservice’. Bezoekers stemden massaal in een online onderzoek op de franchiseformule. Met punten als ‘lekker en gezond eten’, ‘het gemak van het bestellen’ en ‘scherpe focus op een gezonde en goede levensstijl’ trok eazie uiteindelijk aan het langste eind.
Shengli Huang, mede-eigenaar van de franchiseformule is trots op deze prijs. “Ik ben enorm vereerd dat we gewonnen hebben. Onze droom is om het concept steeds groter te maken. Dat lukt steeds meer. eazie doet het goed bij de consument en deze prijs bewijst dat.”
eazie is sinds 2004 gestart en heeft momenteel 23 vestigingen. Vanuit de Aziatische roots gelooft eazie dat gezond, lekker en betaalbaar eten de mens gelukkig maakt. De wok meals, wraps en smoothies zijn op basis van versie ingrediënten en worden à la minute bereid. Dit jaar openden er al vijf nieuwe vestigingen in o.a. Alkmaar en Zoetermeer.