Franchise en Corona: Hoe gaat het met BurgerBusiness tijdens deze crisis?

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

De formule BurgerBusiness toont positieve resultaten. “Bij ons gaat het eigenlijk heel erg goed”, vertelt franchisegever Valentijn Prince. De vestigingen zijn normaliter geopend voor gasten om daar te zitten en te eten, maar daarnaast werkten zij ook al veel met afhalen en bezorgen. Voor hen waren de veranderingen daarom niet al te ingrijpend.

“De vestigingen zijn eigenlijk niet eens gesloten geweest. Het was een kwestie van de stoelen in het restaurant weghalen, markeringen uitzetten en het personeel briefen. Ondanks dat het niet meer mogelijk is om binnen te eten, wordt de drukte er niet minder op. We zijn zelfs 20-30% drukker”, aldus Prince. Al snel pakte de formule het contactloos bezorgen op en kon hierdoor gewoon geopend blijven.

Ook de bezetting is voor BurgerBusiness geen probleem, de jongeren die voor hen werken zijn bijna allemaal jonger dan 18 jaar en vallen dus buiten de risicogroep. “We waren een tijdje druk op zoek naar nieuwe krachten, maar om dat nu iedereen thuis zit hebben we veel aanmeldingen gehad en hebben we nu dus voldoende personeel!”.

Franchiseformule BurgerBusiness is in 2015 opgericht en bezorgt vooral verse en ambachtelijke burgers aan huis. Sinds kort zijn deze burgers helemaal door de klant zelf samen te stellen. Naast burgers, biedt BurgerBusiness nu ook build-your-own tosti’s aan voor de lunch, wat ook succesvol is gebleken. De formule wil naast blijven ontwikkelen, ook groeien en blijft daarom actief op zoek naar nieuwe franchisenemers.

Wil je meer weten over BurgerBusiness? Klik dan hier voor meer informatie!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class