Het Internationale fast service restaurant Taco Bell heeft in Nederland inmiddels zes filialen, maar ze zijn zeker niet uitgegroeid. Met behulp van innovatieve technologie gaan ze Nederland verder veroveren.
Om focus te behouden in tijden van constante groei, had Barto al snel door dat het belangrijk is om niet alleen te automatiseren, maar om ook te blijven innoveren. De boekhoudsoftware van Yuki staat centraal in het werkproces van Taco Bell.
In 2017 opende het eerste Nederlandse filiaal de deuren in Eindhoven. In hetzelfde jaar werden ook in Tilburg en Breda filialen van Taco Bell geopend. Inmiddels zijn ze ook te vinden in Rotterdam en Arnhem. Taco Bell kenmerkt zich door de grote focus die het heeft op de interactie met hun klanten. Barto Hulleman, General manager: “Taco Bell is een uniek concept en wij weten naar onze klanten toe altijd net de juiste snaar te raken. Dat maakt ons echt een ‘Category of One’.”
Ook het global kassa-systeem wordt automatisch de boekhouding ingeladen. Dat betekent dat vanaf het moment dat er een bestelling wordt gedaan, de gegevens direct in de administratie van Yuki geladen worden en real time inzichtelijk zijn. Hierdoor is alles geautomatiseerd waardoor de overhead lean & mean is en Taco Bell supersnel kan opschalen.
Ook is het voor ondernemers prettig om direct inzicht te hebben in de financiële situatie. Omdat de kassadata automatisch in een dashboard wordt ingeladen, kan Barto bijvoorbeeld op afstand zien wat zijn omzet is en dankzij welke vestiging, kassa of medewerker dit behaald is. Allemaal real-time. Op ieder moment van de dag kun je kijken of je je doelen al behaald hebt, of dat je nog wat extra gas moet geven. Barto Hulleman: “Vroeger duurde het weken voordat we wisten waar we moesten bijsturen, maar nu kan ik supersnel opschalen. Wij zijn klaar om verder te groeien!”