Jeffrey Jansen wordt per 1 september de nieuwe commercieel directeur van Bart’s Retail B.V.; de franchisegever van Bakker Bart. Met Jeffrey trekt Bakker Bart een professional pur sang aan met jarenlange ervaring binnen foodretail. Jeffrey wordt eindverantwoordelijk voor de commerciële activiteiten van Bakker Bart, waaronder marketing en category management.
Hij is werkzaam geweest bij Bieze Food Group en heeft ruim 10 jaar gewerkt in diverse functies bij supermarktketen C1000. Tot en met de laatste ombouw naar Jumbo was hij daar commercieel directeur. Daarna werd hij strategiedirecteur formule bij Jumbo. In 2017 heeft hij de overstap gemaakt naar La Place waar hij als commercial director verder werkt aan de doorontwikkeling en groei van het La Place concept.
Jeffrey: ‘Mijn grootste uitdaging? Het ontwikkelen van concepten en assortimenten om het aantal transacties blijvend te verhogen’.
Bakker Bart
Franchiseorganisatie Bart’s Retail B.V. opende ruim veertig jaar geleden de eerste Bakker Bart in Nijmegen en groeide in de afgelopen jaren door naar meer dan 170 winkels, die verdeeld zijn over het hele land. Bakker Bart-winkels hebben als uniek kenmerk dat uitsluitend gebruik wordt gemaakt van vers deeg waarmee dagelijks verse broodproducten worden gebakken in de winkels zelf. Bij Bakker Bart koop je broodproducten voor thuis, maar je kunt er ook terecht voor een lekker ontbijt, een heerlijke lunch of een verse warme snack.