Kwalitaria wint de Foodservice Award in de categorie ‘Snackbars’. Met een gemiddeld eindcijfer van 7,82 laat Kwalitaria de formules FEBO, Verhage en Snackpoint achter zich. Kwalitaria scoort het hoogst op klantvriendelijkheid met een 8,33.
“Een mooier compliment kunnen we niet krijgen van onze gasten”, aldus Marketing & Sales directeur Martijn Boone, die de award in ontvangst nam op de Horecava in RAI Amsterdam. “Alle eer gaat naar onze franchisenemers, zij staan tenslotte in contact met de gasten en zetten zich iedere dag in voor een optimale gastbeleving. Juist die lokale verbondenheid maakt dat klanten loyaal zijn aan Kwalitaria.”
Kwaliteit staat voorop
Uit de verkiezing blijkt dat horecagasten kwaliteit van de producten het belangrijkst vinden bij hun keus voor een foodservice bedrijf, gevolgd door prijs en uitstraling en beleving. In totaal stemden consumenten de afgelopen maanden ruim 20.000 keer voor de Foodservice Awards 2020.