De teambijeenkomsten van LMI vinden nu soms online en soms fysiek plaats. “Maar klanten ontmoeten we nog vaak fysiek, hoewel we hen ook online kunnen begeleiden en onze producten daarop zijn ingericht. Wanneer iemand thuiswerkt of de reistijd lang is, ligt online begeleiden natuurlijk voor de hand. Ook hebben jongeren een voorkeur voor online begeleiding.” aldus franchisegever Edwin Hoek van LMI Nederland.
Bewezen concept
“Er is altijd behoefte aan onze dienstverlening. LMI heeft een wereldwijd ruim bewezen totaalconcept; we werken in meer dan 90 landen en 28 talen. We zijn ook sterk onderscheidend omdat we echte groei faciliteren en tastbare zakelijke resultaten garanderen, waardoor klanten vooraf al verzekerd zijn van een uitstekend rendement. Om die garantie te kunnen blijven geven, blijven we onze materialen doorontwikkelen. Zo is er van onze Nederlandstalige ontwikkelprogramma’s vorig jaar weer een volledig bijgewerkte versie gekomen; ook op ons online leerplatform.”
“De behoefte is goed merkbaar”, stelt Hoek, “Organisaties bezinnen zich op de manier waarop ze samenwerken. Op bedrijfsniveau, maar ook op persoonlijk niveau. Hoe speel je bijvoorbeeld samen in op veranderingen? Terwijl ze door LMI worden begeleid, ontwikkelen mensen zich echt als leider, gaan ze op een andere manier denken en doen, en staan ze sterker in de continu veranderende wereld. Daarmee leiden ze zichzelf en de organisaties waarin ze werken, ondanks alle ‘turbulentie’, naar de gewenste resultaten.”