Marvia, het SaaS-platform dat gespecialiseerd is in oplossingen voor lokale marketing, heeft een recordgroei in klantenwerving aangekondigd, met een toename van 130% in haar klantenbestand ten opzichte van de voorgaande periode van 12 maanden. Dit is het hoogste percentage klantgroei dat het bedrijf ooit heeft gekend. Tot Marvia’s nieuwste klanten behoren toonaangevende bedrijven in detailhandel, franchise, verzekering- en financiële dienstverlening, landbouw, energie, automotive en gezondheidszorg.
Versneld digitaliseren
Joep Donders, CEO of Marvia licht toe: “De pandemie zorgde voor verlaagde marketingbudgetten, werken op afstand en snel veranderende omstandigheden. Dit heeft er toe geleid dat veel bedrijven op zoek zijn gegaan naar manieren om hun marketingactiviteiten te verbeteren en hun digitale transformatie te versnellen. Marvia verbetert de efficiëntie van de marketing productie en stelt lokale medewerkers en partners in staat om te profiteren van lokale marktinzichten. Bedrijven zien dat het afstemmen van hun marketing op individuele regio’s en markten een enorm succes is.
Internationale groei
Verder versterkte Marvia dit jaar zijn aanwezigheid in Noord-Amerika. Nogmaals Joep Donders: “Door ons kantoor in Portland te openen hebben we ook daar een team kunnen opbouwen dat onze klanten en partners daar beter kan ondersteunen.” De toekomst ziet er dan rooskleurig uit voor Marvia volgens de CEO. ”Vooruitkijkend ben ik enthousiast over de enorme mogelijkheden voor Marvia nu we het leven van (lokale) marketeers blijven vergemakkelijken en hen helpen hun lokale marketingpotentieel te activeren.”
Over Marvia
Marvia is een SaaS Local Marketing Automation platform dat merken succesvol maakt door hun lokale marketingpotentieel te benutten. Het bedrijf biedt een one-stop oplossing waarmee merken hun marketingmaterialen centraal kunnen beheren en hun decentrale teams en partners marketingmaterialen op lokaal niveau kunnen aanpassen. Het bedrijf is actief in 90 landen en heeft wereldwijd meer dan 80.000 gebruikers. Veel bekende merken gebruiken het Marvia platform, waaronder Domino’s Pizza, Toyota, Royal Flora Holland, ZEISS, Kabrita, SNS en diverse politieke partijen.