Per 1 december jl. vervult Miriam de Bruin de rol van Algemeen Manager Hubo. Hiervoor was ze werkzaam als marketingmanager en is ze op dit moment vier jaar actief binnen het bedrijf.
De nieuwe rol is een positief gevolg van de gewijzigde rol van Gertjo Janssen. Janssen is op 1 oktober jl. Chief Retail Officer geworden bij EK/servicegroup. De eindverantwoordelijkheid voor de totale doe-het-zelf unit van EK zal nog steeds bij Janssen liggen.
“Miriam is sinds 2017 werkzaam bij Hubo als Marketingmanager. Wij wensen haar heel veel succes bij deze volgende stap,” aldus Janssen.
“Ik heb ontzettend veel zin in deze nieuwe uitdaging. Uiteraard ken ik de Hubo formule en de Hubo ondernemers al een tijdje. Ik kijk er dan ook naar uit om samen met het team en de ondernemers nog meer voor deze mooie formule te kunnen betekenen,” aldus De Bruin.
Over Hubo
Op dit moment heeft Hubo ruim 190 winkels. Dankzij de vakmensen, montage aan huis en een lokale webshop is Hubo één van de grootste en meest ervaren spelers in de doe-het-zelf branche in Nederland. De belofte ‘Hubo helpt’ richt zich op een toekomst waarin de klant niet altijd de tijd én kennis heeft om het zelf te doen.