Joost Geurtsen(l, NYP), Frédéric Van de Calseyde (m) en Olivier van Ingen
Shiftbase, aanbieder van software voor personeelsplanning en -beheer, kondigt met trots haar partnerschap aan met New York Pizza, een van de snelst groeiende pizzaketens in Europa. “Franchisees zijn de ruggengraat van het succes van New York Pizza,” aldus Joost Geurtsen, Chief Marketing Officer van New York Pizza.
“Ons partnerschap is gericht op het voorzien van hen van de beste beschikbare tools om hun teams efficiënt te beheren. Shiftbase gaat hier een belangrijke bijdrage aan leveren.”
Als de nieuwe voorkeursoplossing voor personeelsplanning staat Shiftbase klaar om de bedrijfsvoering van de franchisees te transformeren. Met de tools van Shiftbase kunnen franchisees hun efficiëntie verhogen, de tevredenheid en betrokkenheid van medewerkers vergroten en uiteindelijk hun winstgevendheid verbeteren.
Franchisees sterker maken voor succes
Dit partnerschap is van groot belang voor de franchisees van New York Pizza, die de spil vormen van de bedrijfsvoering in meer dan 300 vestigingen in Nederland en Duitsland. Naarmate franchisees hun activiteiten uitbreiden, worden het beheren van personeelsplanningen, het bijhouden van gewerkte uren en het waarborgen van naleving van arbeidswetten steeds complexere taken. Shiftbase biedt een cloud-gebaseerde oplossing die deze processen vereenvoudigt. Hierdoor kunnen franchisees tijd en middelen besparen en zich richten op groei en het leveren van uitstekende klantenservice.
Vooruitkijkend
Naarmate Shiftbase en New York Pizza verder gaan in dit partnerschap, blijft de focus liggen op het continu verbeteren van het platform om te voldoen aan de veranderende behoeften van franchisees. Beide bedrijven kijken uit naar de mogelijkheden die deze samenwerking biedt, niet alleen voor franchisees, maar ook voor het merk als geheel.