Simon Lévelt ontwikkelt duurzame theelijn voor Marqt

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Marqt heeft een duurzame theelijn opgezet onder een private label. De winkelketen heeft Simon Lévelt uitgekozen om deze theelijn te ontwikkelen. Inmiddels is de theelijn ook beschikbaar in alle 15 vestigingen in Nederland. De theelijn bestaat in totaal uit zes verschillende soorten.

Eerlijke en duurzame producten Simon Lévelt

Dagelijkse boodschappen moeten goed en gezond kunnen zijn voor iedereen, zo geloofd Marqt. Producent Simon Lévelt past perfect in dat plaatje. Simon Lévelt zet zich al jaren in voor het gebruik van eerlijke en duurzame producten. Al in 1980 werd daarom voor het eerst biologische thee en koffie op de markt gebracht. Het bedrijf heeft ook een rol gespeeld in het tot stand komen van het Fairtrade keurmerk. Daarnaast biedt Simon Lévelt ondersteuning aan het eigen Tierra Nova Foundation dat zich inzet voor duurzame projecten.

Simon Lévelt is niet uitsluitend aanbieder van koffie- en theeproducten, maar ontwikkeld en produceerd ook koffie- en theemelanges voor private label klanten. In het kader van transparantie staat Simon Lévelt op deze verpakkingen vermeld.

Kijk voor meer informatie over Simon Lévelt op www.simonlevelt.nl.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.