Toen Jules Wouters 6 jaar geleden als adviseur bij Belisol Tilburg begon, had eigenaar Jankees Padmos meteen in de gaten dat Jules heel wat in z’n mars heeft. En gelijk had hij, want sinds kort staat Jules zelf aan het roer van de Belisol-vestiging in Tilburg.
Van adviseur tot vestigingsmanager
Het Belisol-verhaal van Jules Wouters startte 6 jaar geleden bij Belisol Tilburg, waar hij de kneepjes van het vak al gauw onder de knie kreeg. Kozijnen en deuren hadden al snel geen geheimen meer voor hem en hij ontpopte zich tot een gedreven adviseur die zijn klanten bijstond met het beste advies. “Mijn enthousiasme en leergierigheid bleven niet onopgemerkt voor mijn toenmalige leidinggevende Jankees. Hij wilde me alle kansen geven om verder te groeien en stelde me aan als vestigingsmanager. Binnen die functie bleef ik nog steeds verkopen, maar met ruimte om ook de werking van het bedrijf onder de loep te nemen en alles in het werk te stellen om de processen vlekkeloos te laten verlopen”.
Van vestigingsmanager tot eigenaar
“Mijn rol als vestigingsmanager gaf me de mogelijkheid om het reilen en zeilen van het bedrijf grondig te leren kennen, een eigen netwerk uit te bouwen en zelf mensen aan te werven die perfect afgestemd zijn op elkaar, zodat we een hecht en complementair team vormen.” Na jaren in deze verantwoordelijke positie was de vestiging overnemen een logische volgende stap voor Jules. “Dankzij de ervaring en kennis die ik opbouwde de afgelopen tijd voelt dit niet als een sprong in het diepe. Ik weet wat me te wachten staat, ik weet waarover ik spreek. Dat geeft me het nodige zelfvertrouwen.”
Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten
Jules’ toekomstplannen voor Belisol Tilburg zijn er geen van grootse veranderingen, maar eerder van vasthouden aan wat werkt. Omdat hij zelf jaren deel uitmaakte van de groep medewerkers, weet Jules als geen ander dat de sfeer en de werkomstandigheden bij Belisol Tilburg goed zitten én dat dat zijn effect op de klanttevredenheid heeft. “We zijn een gezellige groep mensen die elkaar perfect aanvullen en waarin ieder van ons de nodige vrijheid krijgt om zijn kwaliteiten te ontwikkelen en te benutten. En dat werkt. Ik ben ervan overtuigd dat je als organisatie de tevredenheid die binnenin heerst, naar buiten uitstraalt. Een goede medewerkerstevredenheid is onmisbaar voor een goede klanttevredenheid.”
De toekomst is blauw
“Verder koester ik de gezonde ambitie om Belisol Tilburg verder te laten groeien. We willen Tilburg meer en meer blauw kleuren: nog meer klanten overtuigen van de Belisol-kwaliteit en hen laten proeven van onze liefde voor het vak.”
Franchisen bij Belisol
Belisol is nog op zoek naar serieuse ondernemende kandidaten die graag mee willen werken aan het uitbouwen van deze succesformule. Wil jij meer weten? Vraag dan nu (vrijblijvend) informatie aan.