Franchiseformule Autohopper, de autoverhuurder van Nederland, heeft de ambitie om de positie op de grootzakelijke markt verder te versterken. Om dit uit te voeren, versterkt Esther Slootman per 1 oktober jl. het management team van Autohopper als Head of Sales.
Logische stap
Met een netwerk van ruim 100 franchisepartners zijn is de franchiseformule goed vertegenwoordigd in de lokale markt. Een logische stap is om de klantenkring uit te breiden met grootzakelijke klanten. Roel Steunenberg, sinds januari dit jaar directeur van Autohopper: “Om onze positie op de grootzakelijke markt te versterken, is uitbreiding van ons team een logische stap. We zijn blij Esther Slootman te mogen verwelkomen als Head of Sales. We zijn ervan overtuigd dat haar persoonlijkheid, expertise en ervaring van grote waarde zal zijn voor Autohopper.
Esther Slootman is al bijna 20 jaar actief in de wereld van de autoverhuur. Zowel bij Sixt als bij Avis vervulde ze diverse senior sales functies, waaronder die van ‘Head of Sales’. Vanaf 1 oktober jl. treedt Esther in dienst van de snelst groeiende autoverhuurder van Nederland om Autohopper op de kaart te zetten in de grootzakelijke markt.
Grote kansen
Esther Slootman, Head of Sales van Autohopper: “Deze tijd vraagt om flexibele organisaties die zich snel aanpassen aan de realiteit. Autohopper is zo’n organisatie. Autohopper beschikt bovendien over een groot netwerk met uiterst gemotiveerde franchisepartners. Deze servicegerichtheid in combinatie met de flexibele huurvloot en soepele voorwaarden, maakt dat ik voor Autohopper grote kansen zie op de corporate markt. Met veel plezier zal ik hier richting aan gaan geven.”