Het 25-jarig jubileum van FHC Formulebeheer kan niemand dit jaar ontgaan. Na een samenwerking met Pierre Wind en een feest aan het einde van dit jaar is er de afgelopen maanden ook hard gewerkt aan een nieuwe website. Deze is nu gelanceerd.
Nieuwe uitstraling
De website is de eerste stap naar een nieuwe uitstraling voor het formulehuis achter de formules Family, Foodmaster en Vital4Skool. “We willen dat de huisstijl van FHC beter weergeeft waar wij voor staan en dat is persoonlijk contact en samen ondernemen,” aldus Chantal van der Meer, Marketing Manager bij FHC Formulebeheer.
“Juist deze manier van franchise is wat FHC onderscheidt van andere franchise-organisaties. Het ondernemen zit ons echt in het bloed. We geloven daarom ook oprecht dat de combinatie van onze sterke formules en de lokale kennis en kunde van de ondernemer bepalend zijn voor het succes.”
Samen
De leus ‘Samen ondernemen en jezelf blijven’ zal daarom in de huisstijl een prominente rol krijgen. Ook is de samenwerking tussen FHC en onze ondernemers gevat in 6 pijlers. Allen beginnen met het woord Samen: Samen betrokken, Samen inzicht krijgen, Samen succes hebben, Samen beter eten, Samen lokaal smullen en Samen de beste zijn.
Teamprestatie
De nieuwe website is gebouwd door het eigen marketingteam van FHC Formulebeheer. Met specialisten op het gebied van strategie, online marketing en vormgeving is er een website gebouwd die helemaal van nu is. Met een goede vindbaarheid en duidelijk overzicht van de formules en het dienstenpakket van het formulehuis. Van der Meer: “Het is een teamprestatie om trots op te zijn! We hopen dat we snel de vruchten zullen plukken van de nieuwe website. De url van de website is ongewijzigd: www.fhc-formulebeheer.nl.”
Later dit jaar wordt de huisstijl verder uitgerold. Zo krijgt bijvoorbeeld ook de gevel van het hoofdkantoor een nieuw jasje.