Op dinsdag 24 september vindt de negende editie van Nationale Koffiedag plaats. Een dag waarop het moment van verbinding tussen mensen onder het genot van een lekker kopje koffie centraal staat. Daar doet Fortune Coffee nog een schepje bovenop, in hun campagne wordt opgeroepen anderen ook een geluksmoment te gunnen. En daaraan kan iedereen deelnemen.
Naast leveren van hoogwaardige koffieautomaten streeft Fortune Coffee ernaar om mens, milieu en maatschappij te verbinden om zo een positief verschil te maken. Vanuit die overtuiging ontstond ook de campagne voor Nationale Koffiedag 2024, waarin elk van haar 26 franchisenemers een drietal regionale goede doelen aandraagt waarvan zij vinden dat ze een geluksmoment verdienen voor het goede werk dat zij doen.
Het is vervolgens aan de klanten van Fortune Coffee en de Nederlandse koffiedrinker om te stemmen op hun favoriete regionale goede doel. Het initiatief dat per regio de meeste stemmen krijgt, wordt op Nationale Koffiedag verrast met een donatie van Fortune Coffee. En zo hun eigen geluksmoment krijgt.
Steun voor regionale goede doelen
Het franchise-concept van Fortune Coffee is gericht op het zijn van een vooraanstaande koffieleverancier voor MKB Nederland, met lokale ondernemers als persoonlijk aanspreekpunt. Deze ondernemers hebben een sterke binding met hun verzorgingsgebied en de goede doelen die daarin een positieve impact maken. Een verbinding die ook duidelijk terugkomt in deze campagne vanuit Fortune Coffee.
Gun een ander een geluksmoment
Iedereen kan stemmen en stemmers worden beloond. Bezoek de campagnepagina (www.fortune.nl/koffiedag) om een stem uit te brengen op het regionale goede doel van je voorkeur. Stemmen kan tot dinsdag 10 september.