Passend bij de snelle groei van de burger-bezorgformule is er nu ook een nieuwe uitstraling die online en offline wordt uitgerold. “Johnny’s Burger Company was toe aan een verfrissende update aan het logo en de huisstijl die sinds 2016 het uithangbord waren van de franchise”, aldus creative director Johnny’s Burger Co., Walime Bellai.
Tijdens dit traject is er door marketingbureau Vuur, in samenwerking met Johnny’s, een zorgvuldig proces tot stand gekomen waar de nodige aspecten van het merk Johnny’s opnieuw onder de loep werden genomen. Dit heeft ervoor gezorgd dat er een nieuwe draai is gegeven aan de American-style burger franchise.
“Het nieuwe logo en de huisstijl zijn écht van deze tijd met een gedefinieerd embleem en vrijmoedig kleurgebruik. Onderbouwd met sterke typografie, is de nieuwe huisstijl onder anderen ook verwerkt op het bestelplatform Johnnys.nl. Verder worden kleding, verpakkingen, offline uitingen en online uitingen allemaal vernieuwd. Kortom, een ‘full makeover’!”
Ben jij geïnteresseerd in het openen van jouw eigen vestiging, volledig gebouwd in de nieuwe huisstijl? Ga met ons het gesprek aan om te zien welke gebieden van Nederland nog beschikbaar zijn!
[box]Ontvang gratis meer franchise informatie over Johnny’s Burger Co.![/box]
Oeps! We konden je formulier niet vinden.