LMI is de wereldwijde nr.1 franchise in leiderschapsontwikkeling. De Leadership Management (LMI) organisatie ontwikkelt al sinds 1966 wereldwijde leiderschap bij mensen in organisaties.
Enkele unieke punten zijn:
- de (bedrijfs-) resultaatgerichte groei,
- de authentieke en complete persoonlijke ontwikkeling, en
- het gegarandeerd hoge bedrijfsrendement.
Ruim 20 jaar LMI Nederland
Nu bijna eenentwintig jaar geleden ontdekte Edwin Hoek de Leadership Management organisatie; “op een Amerikaanse franchise-website”, aldus Hoek. “Na die ontdekking moesten er nog plannen worden gemaakt en trainingen worden gevolgd voordat de Nederlandse tak begin 2003 echt een feit was.”
Wat volgde was een periode waarin de Nederlandse tak een vorm kreeg die de Nederlandse markt past, en veel organisaties in allerlei maten en branches werden bediend. Versatel (nu Tele-2) was de eerste klant en werd gevolgd door DSM, maar ook MKB-bedrijven in de bouw-, verzekerings-, groothandel-, tuinbouw- en andere branches.
In 2006 klopte spontaan een eerste franchisekandidaat aan, Mw. Hèlen Burleson-Esajas. Zij werd ook de eerste franchisenemer van LMI in Nederland. Hoek: “Daarna zijn we bekendheid gaan geven aan de LMI franchise-mogelijkheid, is ons team gegroeid, en heeft de franchise haar huidige vorm gekregen.”
Gezien de snelle en steeds complexere maatschappelijke ontwikkelingen blijft de behoefte aan goede en complete leiders wereldwijd snel toenemen. Mede daarom heeft LMI recentelijk haar belangrijkste Nederlandstalige ontwikkelprogramma’s weer geactualiseerd. Zo is LMI Nederland uitstekend gepositioneerd voor de volgende 20 jaar.