Anouk Beeren (45) start per 1 december als Directeur Crosschannel bij Intergamma, het moederbedrijf van Gamma en Karwei.
Achtergrond
De afgelopen 10 jaar heeft Beeren als directeur e-commerce en marketing de digitale transformatie van horecagroothandel Bidfood gerealiseerd. Intergamma verwacht dat zij met haar brede achtergrond in e-commerce en retail past bij de ambitie van Intergamma.
Beeren volgt Lieke Luttmer op, die na drie jaar vertrok naar Nationale Nederlanden.
Crosschannel strategie
Commercieel directeur Sebastiaan de Jong verheugd zich op de komst van Beeren. “Ik heb veel vertrouwen in Anouk en haar professionele bijdrage aan onze klantstrategie. We willen onze rol als voorloper in de doe-het-zelf-branche op het gebied van e-commerce vasthouden en verder uitbouwen.”
“Juist de combinatie van een uitgebreid winkelnetwerk en een klantgericht internetplatform maakt onze formules Gamma en Karwij zo relevant voor onze klanten. Anouk kan die werelden verbinden en de organisatie daarachter goed laten aansluiten’, aldus de Jong.
Intergamma behoort met een omzet van 1,7 miljard euro tot de top 3 van Nederlandse non-food retailbedrijven.