Voor Valentijn pakken Bruna en ReadShop uit met een speciale, gezamenlijke campagne die in het teken van boekenliefde staat. Bij Bruna worden klanten zowel in de winkels als online uitgedaagd om op blind date te gaan met een boek, bij ReadShop ligt de focus op de winkels. Daarvoor zijn 10 bestsellers geselecteerd. Via een kaartje met hints kunnen klanten kiezen welk boek ze meest aanspreekt en met wie ze dus op date gaan. De campagne loopt tot en met 14 februari.
Boekenliefde
Valentijn staat natuurlijk in het teken van liefde. Liefde voor je partner, je aanstaande, je minnaar, je scharrel of je crush. Maar Valentijn staat bij de grootste retailmerken van Audax, Bruna en ReadShop, in het teken van boekenliefde. Want een boek kan zo mooi zijn dat je het niet meer los wil laten, kan zó lekker ruiken dat het voor altijd op je nachtkastje mag liggen, kan zo verslavend zijn dat je alleen nog maar verlangt naar meer…
Maar net als in het echte leven is de vraag vaak: hoe vind je de juiste? Meestal kloppen ze niet zomaar bij je aan. Daarom dagen we onze klanten uit om op blind date te gaan met een boek: 10 uiterst zorgvuldig geselecteerde bestsellers die allemaal op hun eigen manier iets te bieden hebben. Een stukje troost, een stukje spanning, een stukje geluk, of … misschien wel liefde voor het leven!