Communicatiebedrijf Relesys heeft zich aangesloten bij De Nationale Franchise Gids. Relesys zorgt ervoor dat alle interne communicatie binnen een bedrijf wordt gestroomlijnd. Handig, in 1 app. Zodat alle werknemers van verschillende afdelingen verbonden worden en daardoor niet alleen meer betrokken zijn, maar ook een hoger rendement en meer productiviteit ervaren.
Relesys helpt ook met het creëren van relevante content. Uw team kan de informatie in hun eigen tijd lezen, zodat ze tijdens werktijd bezig zijn met zaken die prioriteit hebben. Bovendien biedt de app zelfs de mogelijkheid om trainingen te geven aan het personeel wanneer deze thuis zijn.
Bij Relesys word de tijd genomen om uw bedrijf echt te leren kennen. De app kan aangepast worden naar de individuele behoeften, de bestaande informatiestromen en de visuele identiteit van haar klanten. Zo kan de app volledig in stijl gemaakt worden van uw merkwaarden en branding.
Relesys beschikt over een aantal bouwstenen:
- Roosterkoppeling
- Nieuws
- Onboarding
- Digitale kantine
- KPI’s
- Training en Quiz
- Gamification
- Digitale formulieren
Alle medewerkers krijgen hun eigen profiel. Op die manier kunt u eenvoudig iedereen bereiken en de echte ‘need-to-know’-informatie communiceren. Met de software van Relesys kunt u de interne communicatie volledig segmenteren van regio tot individuele medewerker, zodat alle uitgezette content relevant blijft.
Door gebruik te maken van de verschillende bouwstenen op basis van de software, presteren de medewerkers efficiënter. Zo motiveert de gamification in de app alle medewerkers naar een proactieve manier van doen. Met slidebar kunnen alle medewerkers bevestigen dat ze de content hebt gelezen. Inmiddels heeft Relesys ruim 79.665 actieve gebruikers en meer dan 60 miljoen logins in de app.
Wilt u meer weten over Relesys? Bekijk dan de website: www.relesys.net.