backWERK verbetert vestigingen met mystery shoppers

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Op 28 juni jl. organiseerde De Nationale Franchise Gids een event over Big Data in Nieuwegein. Secret View was één van de bedrijven die een presentatie gaf. Onder de aanwezigen was franchiseformule backWERK. backWERK was daar dermate van onder de indruk dat het besloot de mystery shoppers en het dashboard van Secret View in te zetten voor de optimalisatie van haar vestigingen.

“We waren op zoek naar een tool, die ons kan helpen om de kwaliteit van onze formule-uitgangspunten te meten en ons daarnaast specifiek inzicht kan geven wat mogelijk aandacht nodig heeft. Het stelt ons in staat om heel gericht onze franchisepartners aan te sturen en verbeteringen door te voeren”, zegt Stefan Kersten, operationeel directeur bij backWERK, over het inzetten van Secret View. Hij kijkt uit naar de start van het onderzoek: “Dat Secret View echte klanten inzet om de metingen uit te voeren, maakte het verhaal voor ons compleet. Voor hen doen we het immers! We kijken er naar uit om de eerste resultaten te ontvangen.”

Over backWERK

De backWERK formule is in 2001 opgericht in Duitsland. Vandaag de dag telt de formule ruim 350 winkels in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Slovenië en Zwitserland. In eerste instantie zal Secret View de Nederlandse backWERK winkels gaan voorzien van waardevolle inzichten uit mystery shopping onderzoek. Iedere maand worden alle winkels bezocht door de mystery shoppers.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

banner-volop-kansenV2

franchise-banner-abn-amro-3