Ambachtelijk, een familiebedrijf met Brabantse gezelligheid én gastvrijheid. Enkele kernwaarden die franchiseformule Bakkertje Bol hoog in het vaandel heeft staan. Franchisegever Loes van de Looveren (34) ziet kansen. “We willen medio 2021 uitbreiden met vier vestigingen.”
Bakkertje Bol staat bekend om de ambachtelijk producten uit eigen bakkerij, zoals worstenbroodjes, saucijzenbroodjes, muffins en appelflappen. Veertien jaar geleden begon haar vader met Bakkertje Bol en Loes kwam daar vijf jaar later bij. Inmiddels heeft de formule twee eigen vestigingen in Eindhoven en twee franchisevestigingen, in Breda en een in ’s Hertogenbosch, die sinds september 2019 open is.
Thuisvoelen bij Brabantse gastvrijheid
Bakkertje Bol wil in 2021 met vier vestigingen groeien en heeft de pijlen daarbij boven de rivieren gericht; op grote steden zoals Utrecht, Amsterdam, Arnhem en Rotterdam. Maar ook kleinere steden waar voldoende potentieel in zit. “We willen de Brabantse, gastvrije uitstraling ook naar andere delen van Nederland brengen”, benadrukt Loes. “We zijn ervan overtuigd dat dit in heel Nederland werkt. We zoeken hiervoor mensen die zich bij een dergelijk concept goed thuis voelen. Dat zijn passievolle ondernemers die ambacht hoog in het vaandel hebben staan. Het is wat ons sterk maakt, en we willen ons familiebedrijf graag uitbreiden!”