De Nationale Franchise Gids heeft zich verbonden met IamQube, de full service interne live-communicatieoplossing voor franchiseformules. Effectieve interne communicatie wordt gezien als een van de belangrijkste factoren die bijdragen aan het succes van landelijk verspreide franchiseformules.
Meten is weten
IamQube is een totaaloplossing die intelligente event applicaties, audiovisuele apparatuur, studiofaciliteiten en systemen voor interactieve communicatie met elkaar verbindt. Op slimme wijze maakt IamQube de effecten van communicatie meetbaar en stuurbaar.
De ontvanger centraal
De aandachtsspanne van de mens wordt steeds korter. Dat geldt dus ook voor franchisenemers en hun werknemers. IamQube ontwikkelt daarom oplossingen die de ontvanger maximaal boeien en de aandacht vasthouden. Matthieu Wijnen, oprichter IamQube: “Of het nu gaat over nieuw beleid, gewijzigde richtlijnen, productinformatie of training, je moet de technische mogelijkheden benutten om vooraf gestelde doelen te behalen.”
De angel zit in de follow-up
IamQube houdt inhoudelijk en technisch rekening met individuele en gepersonaliseerde communicatie. Zo wordt je boodschap niet alleen maximaal relevant, hij blijft ook écht hangen. Wijnen: ‘Ik zie dat organisaties vooral enorme kansen laten liggen in de follow-up na events en bijeenkomsten. Daar is zoveel winst te behalen. En het mooie is dat wij met IamQube die winst meetbaar maken.” IamQube is ontwikkeld voor algemene bijeenkomsten, periodieke updates, communicatie tussen franchisegever, franchisenemer en/of franchisenemersvereniging en het aanbieden van online en fysieke trainingsprogramma’s.
Ontdek in een persoonlijk kennismakingsgesprek wat IamQube voor jouw franchiseformule kan betekenen.