Mijn favorieten

Er zijn nog geen favoriete franchiseformules geselecteerd

Hubo komt met nieuw concept: HOMED

28 maart 2019

Hubo komt met een nieuw shop-in-shop concept genaamd HOMED. Dit concept is geheel nieuwe binnen de woningtextiel branche en is beschikbaar voor alle Hubo ondernemers die hun winkelaanbod compleet willen maken op het gebied van totaaloplossingen voor iedere klus en ieder interieur. Dit sluit dan ook aan bij de formule van Hubo.

Woningtextiel is een ander specialisme dan doe-het-zelf en daarom zullen ondernemers flink moeten investeren in kundig personeel om met het nieuwe concept overweg te kunnen. Dit kan zijn door bestaand personeel bij te scholen of nieuw personeel te werven.

Het HOMED concept sluit naadloos aan bij de Hubo formule en is opgebouwd uit drie woonstijlen: Basis, Romantisch en Industrieel.  HOMED is opgebouwd uit drie woonstijlen: Basis, Romantisch en Industrieel. De woonstijl Basis behelst warme basiskleuren en natuurlijke producten, onder Romantisch wordt onder andere lichte pasteltinten en zachte stoffen verstaan. Staal en grove materialen staan centraal bij de woonstijl Industrieel. Het draait binnen de woonstijlen niet alleen om behang, raamdecoratie, vloeren, verf etc., maar vooral ook om meubeltjes en accessoires.

Eerste vestigingen uitgerust met HOMED

Op 28 maart 2019 is bij Hubo Zutphen de eerste HOMED geopend, het nieuwe shop-in-shop concept binnen de woningtextiel branche. In april opent de tweede HOMED, bij Hubo Dussen. Zowel Hubo Zutphen als Hubo Dussen zijn pilot winkels en zullen de eerste zes maanden nauwkeurig gevolgd worden. “Hoewel wij het volste vertrouwen hebben in het concept, is het altijd goed om de theorie in de praktijk te testen”, aldus Formulemanager Angela van Dongen. “Door Hubo Zutphen en Hubo Dussen een half jaar te volgen kunnen we bij uitdagingen snel schakelen, zodat Hubo ondernemers de meest optimale versie van het concept wordt aangeboden. Dat er meer shop-in-shops zullen volgen weten we zeker!”

×