Intratuin heeft een nieuwe formule ontwikkeld en geïntroduceerd in Deventer. Deze nieuwe flagshipstore is opgebouwd volgens een geheel aangepaste winkelformule en draait om een letterlijk groene lifestyle. Dit wordt benadrukt in de verschillende werelden die binnen opgebouwd zijn en die allen een unieke ervaring en inspiratie bieden.
Met 9000 m² in de nieuw opbouwde winkel is er ruim voldoende ruimte om de klant te kunnen voorzien in hun vraag. Bijzonder is echter dat met de nieuwe formule ook wordt ingezet op het delen van kennis. Zo is er op het buitenterrein een ruimte ingericht waar afwisselende workshops aangeboden worden. Ook heeft de vestiging een eigen groentetuin waar verse groenten en fruit verkocht worden.
De nieuwe vestiging in Deventer is het resultaat van een lang ontwikkelingsproces. “De nieuwe Intratuinvestiging in Deventer herbergt voor het eerst de geheel vernieuwde formule waar Intratuin ruim 5 jaar aan hebben gewerkt heeft”, aldus Michel van Tongeren. De keuze om gebruik te maken van verschillende conceptstores zorgt ervoor dat bezoekers een soort lifestyle ‘magazine’ binnen kunnen stappen. Daarnaast is er ook een snelle route door het tuincentrum gemaakt waar klanten snelle doelgerichte aankopen kunnen doen. Daarmee wordt tegemoet gekomen aan alle wensen van de klant.
Uitgebreid assortiment en vakmanschap
Vestigingsmanager Twan Jongbloets van Intratuin: “We zijn ontzettend trots op deze sfeervolle opzet, waarin bezoekers als het ware steeds een andere wereld betreden. Ons uitgebreide assortiment en bijbehorend vakmanschap komen zo nóg beter tot hun recht en bezoekers vinden makkelijker hetgeen waarvoor ze zoeken.”