Van der Schoot heeft veel ervaring in het opzetten en begeleiden van franchiseformules. “Toen ik thuis kwam en mijn 5 dochters vertelde over cookie dough, waren ze direct superenthousiast. Dat was de start van de herintroductie van het merk Baker’s Dough. Bij nader onderzoek zag ik ook de enorme potentie van het product en merk.” De eerste aanvraag in België is ook al een feit. “In Nederland hebben we momenteel drie locaties waar cookie dough verkocht wordt.”
Naast de overheerlijke cookie dough wordt ook ambachtelijk ijs en Illy koffie geserveerd. Baker’s Dough creëert een heerlijk verwenmoment en lift mee op de groeiende interesse voor cookie dough. De mogelijkheden zijn enorm: leveren aan consumenten, maar denk ook aan de zakelijke markt voor traktaties bij verjaardagen van medewerkers, of een avondje netflix? Daarnaast is de high tea altijd favoriet bij dames en jonge meiden.
Het product bevat geen rauwe ei meer en is verbeterd qua samenstelling, een echte zoete ontsnapping. Iedereen is drukker en daardoor ontstaat er steeds vaker de behoefte aan genieten en ontspannen. Baker’s Dough heeft een omgeving gecreëerd waar gasten graag komen om te genieten van de heerlijke smaaksensatie en persoonlijke aandacht. De franchisewinkels zijn stijlvol ingericht voor take away. Er zijn verschillende modules beschikbaar: zelfstandige winkel, shop-in-shop en de ‘balie’ winkel, bijvoorbeeld in een ijssalon of een toetjesbuffet in een restaurant.
Meer weten? Vraag dan hier vrijblijvend nadere informatie aan!
Geef een reactie