Op 4 oktober aanstaande vindt de 17e editie van Het Nationale Franchise Congres plaats. Het thema is E-FRANCHISE. Oftewel alles wat komt kijken bij e-commerce, social selling en online marketing.
Miljuschka Witzenhausen, zowel voorzitter als spreker, is auteur, blogger, social media influencer, tv-presentatrice en ondernemer. Ze is ooit begonnen als presentatrice bij TMF. Daarna werd ze foodblogger met een enorme fanbase; zo heeft Miljuschka alleen al op Instagram ruim 130.000 volgers. Ook is ze overal te vinden op YouTube, schrijft ze kookboeken en is ze presentatrice voor 24Kitchen en RTL.
“Miljuschka wordt beschouwd als een absolute autoriteit op het gebied van social media, daarnaast is zij succesvol ondernemer,” vertelt organisator van het congres Tom Barten. “Ik weet zeker dat franchiseformules veel van haar kunnen leren. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het opbouwen van een fanbase. Franchisenemers kunnen hierin een belangrijke rol vervullen en dat kan net het verschil maken.”
Tijdens Het Nationale Franchise Congres verzorgt Miljuschka het seminar e-social. Daarin geeft zij uitgebreid uitleg over hoe een formule met haar franchisenemers het beste gebruik kan maken van deze sterk groeiende vorm van marketing. Zij geeft daarin antwoord op vragen als: Hoe kan de formule influencers het beste benaderen? Wat is het gemiddelde bereik van deze influencers? Waar vind je deze personen? Hoe worden ze succesvol toegepast?
Bent u werkzaam bij een formule en wilt u ook graag Congres bijwonen? Inschrijven kan via HetNationaleFranchiseCongres.nl