Hoe gaat 30ml om met het coronavirus?

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Het was een pittige periode, die op zondag 15 maart al begon toen 30ml Coffee Roasters te horen kreeg dat ze, net als de rest van de horeca in Nederland, tijdelijk dicht moest. Het was een grote klap in het gezicht, maar ze keken snel verder naar wat nog wél kon.

Coffee to go deden ze al sinds de eerste dag dat ze de winkels tijdelijk moesten sluiten. In de eerste week kreeg 30ml Coffee Roasters direct haar nieuwe gepersonaliseerde biologisch afbreekbare 30ml bekers binnen die al een poosje geleden besteld waren. Dit was een geluk bij een ongeluk, want hierdoor konden de meeste locaties weer open voor coffee to go en zoetwaren die afgehaald konden worden. Heel langzaam kwamen hier ook broodjes en verse sapjes bij.

Sommige locaties bezorgen ook zelf bij de gasten aan huis, andere doen dit met externe bestelplatformen. De omzet is sinds het coronavirus gedaald, maar ze zien wel dat vaste gasten weten te waarderen dat de 30ml vestigingen open zijn.

Gasten worden via sociale media geïnformeerd over landelijke en lokale acties en specials. Een voorbeeld van een lokale actie is dat de 30ml Coffee Roasters Nachtegaalstraat vestiging in Utrecht met Pasen een speciale bezorgactie geïntroduceerd had waarbij klanten een paasbrunch aan huis konden bestellen en een doos gevuld met lekkers van 30ml Coffee Roasters kregen.

Wil je meer weten over 30ml Coffee Roasters? Klik dan hier voor meer informatie!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

skyscraper-banner-website

skyscraper-banner-website

franchise-season-art-class