KFC Northern Europe heeft nieuwe Head of Marketing

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Daan Berendsen is per 1 juni 2020 aangesteld als nieuwe Head of Marketing van KFC Northern Europe. Hij wordt hiermee verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten van KFC in Noord-Europa. Hij gaat invulling en richting geven aan de strategische beweging die KFC de komende jaren gaar doorvoeren in de regio.

Voorheen vervulde Daan Berendsen verschillende senior marketingfuncties bij The Coca-Cola Company waar hij gewerkt heeft aan de versterking van verschillende frisdrankmerken. Daarvoor vervulde hij meerdere marketingrollen bij Heineken.

‘’KFC is een iconisch en prijswinnend merk. De onderneming is ambitieus en vooruitstrevend en is een toonaangevende speler in een sector die zeer in beweging is. Aan deze dynamiek wil ik een positieve bijdrage leveren. KFC heeft wereldwijde impact, maar als marketeer kun je binnen je eigen lokale markt echt het verschil maken met campagnes en innovaties. Daar kijk ik erg naar uit.’’ Aldus Daan Berendsen.

KFC Northern Europe

KFC Northern Europe heeft bijna 90 restaurants verspreid over Nederland, België, Zweden en IJsland. Naast de focus op het product en het verder uitbreiden van het aantal restaurants is er in de bedrijfsvoering van het kiprestaurant veel aandacht voor de ontwikkeling van alle medewerkers.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class