Het chocolademerk Leonidas uit België heeft ambitieuze groeiplannen. Om die waar te gaan maken wordt de Nederlandse tak van Leonidas versterkt met Sales Manager Hilde Bouman.
Hilde brengt veel retailervaring met zich mee vanuit haar vorige functies bij o.a. EXPO en Hallmark. “Wij zijn ervan overtuigd dat we met de komst van Hilde ons netwerk in Nederland kwalitatief kunnen laten groeien”, aldus Manouschka Bouman. Zij is tevens de zus van Hilde. Samen hopen ze te zorgen voor een nog betere verkrijgbaarheid van de verse bonbons uit België.
Uitbreiding Leonidas
In het najaar staat een groot aantal nieuwe openingen gepland, waaronder een flag ship store van Leonidas in The Mall of The Netherlands. De Bouman zussen hopen nog dit jaar op minstens 10 nieuwe locaties een vestiging te openen. Ook gaat Leonidas van start met een shop in shop in een eigentijdse concept store in Bilthoven. Naast allerlei leuke verwenartikelen zijn daar vanaf september ook de bonbons van Leonidas te vinden.
Eigentijdse benadering
In het steeds veranderende retaillandschap past een eigentijdse benadering in de verkoopomgeving. Het merk Leonidas heeft al meer dan 100 jaar de missie om geluksmomenten te creëren voor iedereen. Inmiddels is Leonidas met 1200 verkooppunten aanwezig in ruim 40 landen. Nog altijd worden alle bonbons vers vanuit Brussel geleverd. Er wordt uitsluitend gewerkt met 100% cacaoboter en nooit met diepvriesproducten. Al vier generaties blijft Leonidas daarmee trouw aan de erfenis van de oprichter.