Menno van der Hoeven is aangesteld als Country Director NedNordics bij Subway. Hij zal de groei van Subway in Nederland en Scandinavië verder uit gaan bouwen. Van der Hoeven heeft 16 jaar ervaring in de Quick Service Restaurant sector en heeft diverse functies bekleedt bij McDonald’s. Hij deed praktische ervaring op als Field Consultant in het adviseren van franchisenemers bij het runnen van hun restaurants. Daarna vulde hij de functies als Marketing Manager en New Business Manager, hierin bouwde hij verder aan het merk en de groei van de fastfoodketen.
“Als ik zie welke groeimogelijkheden er voor Subway zijn, word ik daar enthousiast van. Ik ben dan ook verheugd om met een gedreven team bij Subway te starten. Een bedrijf met grenzeloze mogelijkheden in een omgeving waar consumenten behoefte hebben aan gemak en verse, verantwoorde producten, die ze naar eigen inzicht kunnen combineren. En dat voor Nederland, Noorwegen, Zweden, Finland, Denemarken en IJsland; stuk voor stuk landen uit de top 10 van gelukkigste inwoners ter wereld”, aldus Van der Hoeven.
“Menno is de juiste persoon om de activiteiten in Nederland en de Nordics succesvol uit te breiden. Zijn specifieke kennis en ervaring met Quick Service Restaurants vormen de basis om onze groeiambitie te realiseren in deze markten”, aldus Justin Goes, Regional Director Subway Europe.
Over Subway
Subway werd meer dan 52 jaar geleden opgericht door de toen 17-jarige Fred DeLuca en dr. Peter Buck. Het is nog steeds een familiebedrijf met meer dan 21.000 franchisenemers wereldwijd. Subway biedt een vers alternatief voor traditioneel fast food en serveert 7 miljoen naar keuze belegde sandwiches. Subway is actief met ongeveer 44.000 restaurants in meer dan 100 landen. In Nederland heeft Subway ruim 200 restaurants.