Home Instead Thuisservice breidt uit naar West-Brabant-West

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Wendy van Liere heeft een Home Instead Thuisservice vestiging in de regio West-Brabant-Oost. Nu is zij een tweede vestiging gestart in de regio West-Brabant-West. Home Instead richt zich op persoonlijke aandacht en betrokkenheid. CAREGivers van Home Instead zorgen ervoor dat senioren zo lang mogelijk zelfstandig, gezond en onafhankelijk in hun vertrouwde thuisomgeving kunnen blijven wonen.

CAREGivers van Home Instead leveren individuele begeleiding en persoonlijke verzorging. De klant geeft zijn of haar persoonlijke behoefte aan. De geleverde ondersteuning wordt aangepast aan de persoonlijke behoefte. De CAREGivers bieden ook intensieve ondersteuning in de laatste levensfase, dementie en chronische aandoeningen.

Eigen onderneming

Wendy van Liere vertelt: “Je wenst dat iedereen zo lang mogelijk in de vertrouwde thuisomgeving kan blijven wonen. Ook als de dagelijkse dingen niet meer vanzelf gaan. Met de juiste ondersteuning is dit mogelijk. In mijn directe omgeving ervaar ik hoe groot de stap kan zijn om ondersteuning te vragen als men ouder wordt. Senioren willen zelf bepalen wat, hoe en wanneer zij iets willen doen. En als daarbij ondersteuning nodig is, dan het liefst door iemand die vertrouwd voelt.”

“Sinds 2016 leveren wij met een geweldig team van CAREGivers en supportmedewerkers onze dienstverlening in West-Brabant-Oost. Vanuit de mooie ervaringen die we in die periode hebben opgebouwd, hoefde ik ook niet lang na te denken over uitbreiding van de regio. De ervaring van onze CAREGiver Judith geeft een mooi beeld van onze dienstverlening. Hier doen wij het voor”, aldus Van Liere.

CAREGiver bij Home Instead Thuisservice

Judith is CAREGiver bij Home Instead Thuisservice en vertelt over haar werk. “Bij Home Instead Thuisservice word je als CAREGiver ondersteund door het Supportteam. Hierdoor kun je als CAREGiver tijdens het bezoek de volledige persoonlijke aandacht aan de klant zelf geven. Bij veel van mijn klanten kom ik voor begeleiding en het ondersteunen bij de structuur van alledag. Juist de combinatie van persoonlijke aandacht, praktische ondersteuning en persoonlijke verzorging maakt onze dienstverlening uniek. Op deze manier hoor en ervaar ik hoe het met de klant gaat. Door de tijd te hebben voor persoonlijke aandacht helpt dit vaak om nog beter te ondersteunen tijdens de persoonlijke zorg.”

“Bij de eerste ontmoeting met een klant is het vaak nog even zoeken. Het heeft soms tijd nodig, maar het komt eigenlijk altijd goed. Mensen kunnen het als een grote drempel ervaren om hulp te aanvaarden. Een gezamenlijke interesse maakt het dan makkelijker om het ijs te breken. Als CAREGiver zoek ik naar een ingang om contact te maken met het levensverhaal van de ander. Op basis van het voorwerk van mijn collega’s uit het Supportteam probeer ik zo goed mogelijk aan te sluiten bij de behoefte en verlangens van de klant.”

Ontvang gratis meer franchise informatie over Home Instead Thuisservice!

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.