Subway gaat inspelen op de laatste foodtrend

Gepubliceerd op , door De Nationale Franchise Gids

Subway gaat met haar nieuwe concept ‘Really big deals’ inspelen op de laatste foodtrend van ‘clockless-eating’, waar kleinere hapjes vaker genuttigd worden in plaats van maaltijden tussendoor.

In februari heeft Subway vier nieuwe producten geïntroduceerd: Chicken Triangles, Side Salad, Hash Browns en Donut Dots. De vier nieuwe kleinere hapjes worden gepresenteerd als Really big deals. Subway denkt hiermee in te springen op de trend van het clockless-eating.

Clockless-eating

De nieuwste foodtrend op dit moment is clockless-eating, waarbij de klok niet meer bepalend is voor het eetmoment maar de trek of een ontmoeting. Om te voldoen aan deze trend worden steeds meer kleinere maaltijden aangeboden. Subway biedt haar Really big deals producten gedurende de dag tegen een lagere prijs aan.

De Hash Browns zijn gemaakt van aardappel met een knapperige buitenkant, ze worden per vier stuks geserveerd met een dip naar keuze. Dat geldt ook voor de Chicken Triangles: driehoekjes kip uit de oven, met een krokante korst. De Side Salad is een verse snack met sla, tomaten en komkommer. Tot slot heb je de Donut Dots: donuts met een laagje melk- of witte chocolade.

Delen:

Gerelateerde artikelen

Laatste franchisenieuws

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


skyscraper-banner-website
franchise-season-art-class