King of the Ribs Amstelveen

King of the Ribs Amstelveen

Ondernemer worden bij King of the Ribs in Amstelveen

King of the Ribs is op zoek naar een ondernemer in Amstelveen.

King of the Ribs is een modern quick service restaurant met de focus op onder meer kebab burgers, kipproducten en spareribs.

Franchise informatie King of the Ribs

King of the Ribs is op zoek naar ondernemers om in Amstelveen een nieuwe vestiging te starten. Wilt u in de eetcafé & restaurant ondernemen en wilt u dit in Amstelveen doen? Lees dan verder en vraag geheel vrijblijvend informatie aan bij King of the Ribs.

King of the Ribs franchise banner

King of the Ribs® Franchising
“Het recept voor succesvol ondernemen”

King of the Ribs franchise is een modern Quick service formule die al ruim 7 jaar aan de weg timmert op de Nederlandse markt. Het streven naar kwaliteit in alle facetten van de bedrijfsvoering staat bij King of the Ribs centraal. Dit heeft zich vertaald in de visie ‘Quality food made fresh for you’. King of the Ribs franchise is er in geslaagd om onder leiding van de oprichter Abolfazl Karami, financiële en operationele resultaten te generen die zich kunnen meten met de leiders in de Quick service restaurants business.

Als u op zoek bent naar een onderscheidend concept met unieke producten waaronder kebab burgers, gegrild spareribs en gefrituurd kipproducten, dan is King of the Ribs een formule die u zal aanspreken.
banner02

Franchisenemen bij King of the Ribs franchise

King of the Ribs franchise is actief op zoek naar single unit en multiple unit franchisenemers voor de Nederlandse markt. De waardering van gasten van de totale King of the Ribs ervaring zijn op een constant hoog niveau en de scores voor ‘waar voor het geld’ en kwaliteit behoren tot de hoogste in de business.

De relatie tussen King of the Ribs en haar franchisenemers is gestoeld op wederzijds vertrouwen en is vooral een persoonlijke relatie. Omdat de franchisenemer lokaal een grote rol speelt maakt hij het verschil. Desondanks wordt hij vanaf de eerste dag bijgestaan door de franchisegever die een jarenlange expertise ter beschikking stelt en de franchisenemer op elk vlak ondersteunt, waaronder operationeel, producten, lokale marketing, etc.

Als kandidaat-franchisenemer krijgt u een intensieve opleiding van minstens 3 maanden waarbij u zowel theoretisch maar vooral praktisch wordt ingewijd in de geheimen van de formule. Wie franchisenemer bij King of the Ribs wil worden ontkomt er niet aan om de handen uit de mouwen te steken. U bent owner/operator en brengt dus 100% van uw tijd door in uw restaurant(s). Op die manier realiseert u met uw team de kwaliteit en de service waar de formule voor staat.

Ben jij klaar voor het King of the Ribs® ondernemerschap? Vraag dan nu geheel verblijvend informatie aan.

Aangesloten bij De Nationale Franchisegidslogo_linksonder


Over Amstelveen

Amstelveen ligt in de gemeente Amstelveen, in Noord-Holland. In Amstelveen wonen ongeveer 88.659 mensen (bron: CBS). Vrij gemiddeld voor een plaats van deze grootte. Per huishouden verdiend men gemiddeld €40.200. Het landelijk gemiddelde, exclusief vakantietoeslag, is bruto €35.000. Het gemiddeld inkomen in Amstelveen ligt dus hoger. Bij elkaar genomen verdienen de inwoners van Amstelveen dus zo’n €1.620.041.727. Dit ziet men weer terug in de WOZ-waarde van de huizen, welke gemiddeld €257.000 is in Amstelveen. In 2014 was de WOZ waarde in Nederland gemiddeld €211.000, in Amstelveen ligt dit dus hoger. In Amstelveen hebben 3.2% van de mensen een uitkering. Waarmee het totaal aantal uitkeringsgerechtigden op 2.837 uitkomt.

Amstelveen ligt dicht tegen Amsterdam aan en geldt voornamelijk als slaapstad voor werknemers die in Amsterdam en op Schiphol werken. In de loop der jaren hebben zich echter kantoren van meerdere (internationale) ondernemingen in de stad gevestigd, waaronder de hoofdkantoren van de KLM, Zwitserleven en KPMG. Hierdoor telt de gemeente zelf ook veel arbeidsplaatsen. Amstelveen probeert de kantorenmarkt verder te ontwikkelen maar stuit hierbij op hevige concurrentie uit de regio. Het aantal bedrijfsvestigingen in Amstelveen neemt nog steeds toe (met name door ZZP-ers) en ook het aantal werkzame personen nam, na een lichte daling in 2011, in 2012 weer toe. Amstelveen is een relatief vergrijsde gemeente. 19% van de bevolking is ouder dan 65 jaar, terwijl het landelijk gemiddelde 15 % is. Het aantal ouderen zal komende jaren blijven toenemen, maar schuift steeds meer naar het landelijk gemiddelde op. Ook het aantal Amstelveense jongeren is lager dan landelijk: 28% versus 30%. Komende jaren stijgt het aantal jongeren, om naar verwachting in 2030 weer te stabiliseren op het huidige niveau.De A9, die van oost naar west door de gemeente loopt biedt automobilisten toegang tot Amstelveen via de afslagen 4 (Ouderkerk) en 5 (Amstelveen). Tevens is de A10, alhoewel deze buiten de gemeente ligt, een belangrijke verkeersader voor het noordelijke deel van de gemeente. De belangrijkste noord-zuid-as is de Beneluxbaan. De stad is sinds 1990 verbonden met Amsterdam via een sneltram (metrolijn 51) en tramlijn 5.

Er zijn naast King of the Ribs ook nog andere franchiseformules waarvoor Amstelveen interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Amstelveen.

eetcafé & restaurant branche informatie

Franchiseformule King of the Ribs valt binnen de branche eetcafé & restaurant. De branche eetcafé en restaurant valt onder horeca en kent een verscheidenheid aan ondernemingen. Nederland telde per 1 januari 2016 13.375 restaurants. Het marktaandeel van restaurants is circa 28% in de foodservicemarkt (eten buitenshuis). Enkele bekende formules die actief zijn in de branche zijn De Beren Restaurants, Eazie, Humprey Restaurants en Subway.

De branche profiteert optimaal van de aantrekkende economie, onder meer door hogere consumentenbestedingen, een aantrekkende zakelijke vraag en meer toerisme. De omzet nam in 2013 al toe met 3,2%. Deze groei heeft zich doorgezet, in 2015 zelfs met 7,3%. In 2015 werd er gezamenlijk 4,1 miljard euro omgezet. Deze groei is voornamelijk te danken aan stijgende volumes. Circa 31% van al het voedsel eten consumenten buitenhuis, 69% van al het voedsel is afkomstig uit de foodretail (supermarkten en speciaalzaken). De prijzen in restaurants stegen slechts met 1%, wat ruim onder het langjarige gemiddelde van 2,3% ligt.

De consument blijft kritisch op zijn uitgaven en laat zich steeds meer leiden door kortingsacties en de nieuwste trends, waaronder de toenemende behoefte aan gemak en de toenemende aandacht aan verse, gezonde en lekkere maaltijden. De consument heeft vaak weinig tijd, wil flexibel zijn en wil eten of drinken waar en wanneer het hem uitkomt. Hierdoor vinden er verschuivingen van de vraag plaats naar andere, veelal branchevreemde aanbieders. Detaillisten integreren food-concepten in hun winkels om meer klantbeleving te creëren en de verblijfsduur in het hun winkels te verlegen. Ook vanuit de supermarkten neemt de concurrentie toe. Zij kunnen, vanwege hun inkoopvolume, producten tegen een veel lagere prijs inkopen en zien kansen in de toenemende behoefte aan gemak bij de consument. Door de bovenstaande trends neemt ook het online thuisbezorgdiensten en leveranciers van maaltijdboxen sterk toe. Dit remt dan ook de trendmatige groei van de buitenhuisconsumptie.

Ondertussen groeit ook in de sector zelf het aanbod van eetcafés en restaurants. Kwaliteit en gastheerschap worden steeds vaker een vanzelfsprekendheid en geen onderscheidende factor. Daarnaast is de locatie in combinatie met het juiste concept doorslaggevend in de mate van succes.

Bron: ABN Amro Insights, Rabobank Cijfers & Trends

Vestigingen King of the Ribs

Gegevens Amstelveen

Provincie
Noord-Holland
Gemeente
Amstelveen
Inwoners
88.659
Inkomen
€40.200
WOZ-waarde
€257.000

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
King of the Ribs