DATA-collectief Schiedam-Hoogvliet

DATA-collectief in regio Schiedam-Hoogvliet

Ondernemer worden bij DATA-collectief in regio Schiedam-Hoogvliet

DATA-collectief is op zoek naar een ondernemer in de regio Schiedam-Hoogvliet.

Het DATA-collectief is de grootste gedeelde database van Nederland. De gegevens van alle 2,7 miljoen bedrijven en 3,6 miljoen contactpersonen zijn erin opgenomen. Via een gratis account heeft iedereen real-time en onbeperkt toegang tot alle gegevens in de database. Deze worden dagelijks geactualiseerd en zijn eenvoudig te filteren tot bijvoorbeeld een doelgroepselectie voor acquisitie.

Franchise informatie DATA-collectief

DATA-collectief ziet franchise mogelijkheden in Schiedam-Hoogvliet. Bent u afkomstig uit de regio Schiedam-Hoogvliet en heeft u interesse om een DATA-collectief vestiging te openen? DATA-collectief is momenteel op zoek naar ondernemers uit deze regio. Heeft u ervaring in de branche en ondernemersmentaliteit? Vraag dan snel informatie aan bij DATA-collectief.

Slagen als ondernemer bij DATA-collectief? Groei met ons mee!

DATA-collectief Groep B.V. groeit stevig door. datacollectiefOm de dienstverlening verder uit te breiden, zoeken zij op korte termijn franchisenemers. Een unieke kans voor u als ondernemer om mee te liften op de inmiddels bewezen succesformule van DATA-collectief. Franchisenemers kunnen bouwen op kennis en support vanuit het hoofdkantoor.

Bewezen succesformule

DATA-collectief is de grootste gedeelde database van Nederland. De gegevens van alle 2,7 miljoen bedrijven en 3,6 miljoen contactpersonen zijn erin opgenomen. Met een gratis account heeft iedereen real-time en onbeperkt toegang tot alle gegevens in de database. Deze worden dagelijks geactualiseerd en zijn eenvoudig te filteren, tot bijvoorbeeld een doelgroepselectie voor acquisitie. Daarmee is DATA-collectief een waardevolle schakel bij iedere verkoopstrategie.

Daarnaast is DATA-collectief de spil van een unieke marketingformule, die ondernemers volledig ontzorgt in marketing en sales. De koppeling met de innovatieve tool ‘Website-Leads’ en de inzet van Personal Sales Assistants, maken van DATA-collectief een continue leadgenerator. “Onmisbaar voor iedere onderneming!”

De kracht van de DATA-collectief franchise formule:

  • Altijd beschikking over actuele bedrijfsdata
  • Eenvoudig selecteren op relevante doelgroepen
  • Koppeling met Website-Leads voor real-time en rechtstreekse leads uit de website
  • Inzet van Personal Sales Assistants die opdrachtgevers volledig ontzorgen in hun marktbenadering

Beproefde modellen:

Bij DATA-collectief sluit u zich als franchisenemer direct aan bij een organisatie die werkt met beproefde modellen en wordt u ondersteund in:

  • Leadgeneratie
  • Marketing en branding
  • Foldermaterialen
  • Advies en training
  • Facturatie
  • Etc.

U hoeft zich alleen nog maar bezig te houden met waar uw hart ligt; ondernemen en commercieel bezig zijn.

Jaring Werkhoven – franchisenemer bij DATA-collectief.

‘Met dit unieke concept kan ik mijn klanten volledig ontzorgen in hun marketing en sales. Daar word je toch gewoon heel blij van!’

Doortastende ondernemer

Jaring Werkhoven is sinds januari 2015 franchisenemer bij het DATA-collectief. Toen Jaring, als echte ras ondernemer met een passie voor marketing en sales, zocht naar een nieuwe uitdaging, stond voorop dat het in ieder geval innovatief moest zijn. In DATA-collectief vond hij alles terug waar zijn ondernemershart sneller van gaat kloppen: het opbouwen van waardevolle klantencontacten, vernieuwende dienstverlening, een unieke marketingstrategie en ondernemers ondersteunen in hun sales. Inmiddels zit hij als franchisnemer aardig in de lift, maar dat kwam hem niet aanwaaien. Jaring Werkhoven: “Ik wist dat het keihard werken zou zijn, dus daar was ik gelukkig op voorbereid. Voordat ik zelfstandig ondernemer werd, werkte ik in de bankwereld als accountmanager en financieringsspecialist. Zonder die ervaring was het ongetwijfeld een stuk lastiger geweest om door te zetten.”

Van bankwezen naar marketingspecialist

Als kern van zijn carrièreswitch, blijkt zijn passie voor sales de hoofdoorzaak. Werkhoven: “Het bezoeken van bedrijven vond ik altijd heel leuk, maar ik merkte dat mijn interesse zich steeds meer verschoof richting de marketing en sales. De crisis was voor mij een mooi moment om de switch te maken. Ik begon voor mezelf en richtte daarnaast diverse netwerkgroepen voor ondernemers op. Precies op het juiste moment stuitte ik op DATA-collectief. Daar in viel alles samen wat ik als ondernemer voor ogen had. Het gaat niet om het verkopen van adresbestanden, maar om een unieke, uiterst succesvolle marketingstrategie. Je bouwt een langdurige band op met je relaties en bent voor hen echt een consultant. Die totale ontzorging in marketing en sales kun je met de producten en diensten van DATA-collectief perfect realiseren en daar word ik oprecht heel blij van. Maar vergis je niet, daar heb ik wel heel veel tijd in gestoken. Door mezelf concrete doelen te stellen en die keihard na te jagen, zie ik nu dat de resultaten van mijn inspanningen beloond worden.”

Meeliften op uniek marketingconcept

Terugkijkend op het afgelopen jaar, zijn de verwachtingen rond franchising dan reëel gebleken? “Jazeker, en misschien zijn ze zelfs wel overtroffen”, aldus Werkhoven. “Alles wat je erin stopt, betaalt zich dankzij het unieke marketingconcept dubbel terug. En omdat je meelift op het succes van een gevestigde naam op de markt, kun je volop rekenen op support vanuit het hoofdkantoor. Echt alles wordt voor je geregeld; een PSA die je afspraken indeelt, mailingen die voor me worden verzonden, de techniek om de geleverde diensten te ondersteunen. Dat alles zo op rolletjes loopt, daar krijg ik nog meer energie van. Ik zie het als mijn missie om DATA-collectief nog groter op de kaart te zetten. Daar moet je misschien stevig voor in je schoenen staan, maar dat weegt niet op tegen al die leuke ontmoetingen en successen. Niet alleen voor mij, maar voor heel ondernemend Nederland!”

 

logo- data collectiefAangesloten bij De Nationale Franchisegids - logo voor op website formule


Over regio Schiedam-Hoogvliet

Schiedam-Hoogvliet is een regio met ongeveer 271.130 inwoners. 73.350 van deze inwoners heeft een allochtone achtergrond (westers en niet-westers). Dit wordt verdeeld over 123.495 huishoudens met kinderen, en 80.945 huishoudens zonder. Wat een totaal maakt van 123.495 huishoudens. De gemiddelde gezinsgrootte in Schiedam-Hoogvliet is 2,2. De verdeling van de huishoudens en de gezinsgrootte kan de aantrekkelijk van het gebied voor uw onderneming beïnvloeden.

Een groot deel van de regio maakt deel uit van de Metropoolregio Rotterdam-Den Haag en is gelegen aan de Nieuwe Maas. De grootste steden binnen de regio zijn Schiedam, Vlaardingen en Hoogvliet. Deze plaatsen bieden diverse winkelcentra voor een ruim aanbod aan winkels en horecavoorzieningen. Naast een overdekt winkelcentrum heeft Schiedam ook een historische binnenstad met zowel grote winkelketens als speciaalzaken te bieden. De regio is goed bereikbaar via de A4 en de A20.

Er zijn naast DATA-collectief ook nog andere franchiseformules waarvoor Schiedam-Hoogvliet interessant is. Bekijk alle franchise mogelijkheden in Schiedam-Hoogvliet.

zakelijke dienstverlening branche informatie

Franchiseformule DATA-collectief valt binnen de branche zakelijke dienstverlening. De branche zakelijke dienstverlening, is zeer divers. De branche genereert ruim een vijfde van de Nederlandse economie. Het intermediaire verbruik, bedrijfsinvesteringen en overheidsconsumptie zijn bepalend voor deze branche. Het ondernemersklimaat en –vertrouwen zijn leidende motieven voor de bereidheid van bedrijven om zakelijke dienstverleners in te huren. Het arbeidsintensieve karakter van deze branche zorgt er mede voor dat de loonontwikkeling in combinatie met het tarief ontwikkeling een belangrijke graadmeter voor de gezondheid van de branche zijn. Enkele grote spelers in deze branche zijn franchiseformules Straetus incasso, Pirtek en PostMasters.

De omzetontwikkelingen binnen de zakelijke dienstverlening is nauw verweven met de Nederlandse economie. In 2014 en 2015 zijn de omzetten flink gegroeid. In 2015 is de omzet 6,5% gestegen. Doordat de branche in de laatste jaren substantieel is gegroeid, zijn er ook minder faillissementen in deze branche te vinden. In 2015 gingen 3 van de 1.000 bedrijven op de fles, tegenover 6 van de 1.000 in 2009.

Ondanks de groei zullen franchiseformules moeten blijven innoveren, de omgeving verandert namelijk in een snel tempo. Voorbeelden zijn de technologische ontwikkelingen, verharde marktomstandigheden en veranderingen in wet- en regelgeving.

Belangrijke trends om deze branche is de rol van ICT. Binnen veel zakelijke dienstverleners is ICT niet meer weg te denken. De nadruk zal liggen op automatisering en digitalisering van administratie. Denk bijvoorbeeld aan belastingaangiftes, administratie en jaarrekeningen. In de juridische deel van de zakelijke dienstverlening is nog genoeg ruimte te winnen. In de advocatuur zijn met name de grotere kantoren die van ICT mogelijkheden gebruik maken voor administratieve en ondersteunende processen.

Bron: ING, ABN AMRO, Rabobank

Vestigingen DATA-collectief

Gegevens Schiedam-Hoogvliet

Postcode
3100 - 3199
Inwoners
271.130
Huishoudens
123.495

banner Invest Online FimR

 

 

 

Meer informatie  

Bent u geïnteresseerd in deze formule?

Vraag dan nu geheel vrijblijvend informatie aan.

Ja ik wil gratis informatie over
DATA-collectief